نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

احتمال تشکیل یک استودیو برای کار روی نسخه نینتندو بازی‌های Call of Duty توسط اکتیویژن بلیزارد

شرکت اکتیویژن بلیزارد احتمالا یک استودیو برای پورت بازی‌های Call of Duty برای کنسول نینتندو سوییچ تشکیل می‌دهد.

در گذشته شرکت نینتندو برای راه‌یابی بازی‌های Call of Duty به پلتفرم‌های خود با شرکت اکتیویژن بلیزارد همکاری داشت. متأسفانه از زمان انتشار بازی Call of Duty: Ghosts برای Wii U در سال ۲۰۱۳ نسخه دیگری از این مجموعه‌ی شوتر پرطرفدار در دسترس کاربران نینتندو قرار نگرفت. بااین‌حال اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمالا این شرایط به‌زودی تغییر می‌کنند و کاربران نینتندو می‌توانند به تجربه کال آو دیوتی بپردازند.

یکی از تولیدکنندگان محتوا نینتندو با نام Doctre81 اعلام کرد که شرکت اکتیویژن اخیرا آگهی شغلی جدیدی را در لینکدین برای جذب یک «طراح ارشد تجربه‌ی کاربری» جهت کار در استودیویی تازه منتشر کرده است. با اینکه این موضوع نمی‌تواند چیزی را اثبات کند، اما طرفدارها حدس می‌زنند که اکتیویژن بلیزارد به‌دنبال استخدام فردی است تا در یک استودیو مستقل مختص پورت بازی‌های Call of Duty برای نینتندو سوییچ و پلتفرم‌های آتی نینتندو کار کند.

استودیو n-Space که نسخه‌های قبلی Call of Duty را برای کنسول‌های نینتندو پورت کرده بود، در سال ۲۰۱۶ تعطیل شد. فیل اسپینسر از مایکروسافت قبلا به بازیکن‌ها وعده داد که پس از خریداری اکتیویژن بلیزارد بازی‌های کال آو دیوتی را در دسترس کاربران نینتندو قرار دهد. به‌هرشکل نمی‌توان انکار کرد که اکتیویژن بلیزارد احتمالا به فکر پورت بازی‌های کال آو دیوتی برای نینتندو سوییچ یا کنسول جانشین آن است که گمان می‌رود سال آینده عرضه شود.

نظر به اینکه درحال‌حاضر «تنها» ۵ کارمند در استودیو بی‌نام اکتیویژن بلیزارد کار می‌کنند، می‌توان گفت که این استودیو از صفر شروع به شکل‌گیری کرده است. تنها زمان می‌تواند مشخص کند که این استودیو دقیقا روی چه چیزی کار می‌کند و چه زمانی به‌دست گیمرها می‌رسد. سال گذشته نینتندو سوییچ به‌عنوان پرفروش‌ترین کنسول ایالات متحده شناخته شد و ظاهرا شرکت نینتندو می‌خواهد با افزایش تولید این کنسول یک سال دیگر را در صدر باقی بماند.


منبع Xfire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده