نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۹

تغییرات احتمالی پایان بندی و محتوای ریمیک بازی Dead Space

فهرست تروفی‌های ریمیک بازی Dead Space اطلاعات احتمالی جدیدی از این بازی را فاش کرده است.

هشدار: متن خبر می‌تواند جزئیاتی از ریمیک بازی Dead Space را فاش کند.

ریمیک بازی Dead Space همین هفته در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت و طرفداران این بازی بدون شک به استقبال نسخه بازسازی شده‌ی این بازی ترسناک و سبک بقای استودیوی موتیو خواهند رفت. براساس آخرین اخبار مربوط‌به این بازی، پری لود Dead Space Remake از تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برای کاربران PS5 و پی سی امکان‌پذیر خواهد بود. البته پری‌لود نسخه‌ ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس آن رأس ساعت ۱۹:۳۰ جمعه ۳۰ دی به‌وقت ایران آغاز شده است. کاربران کامپیوتر و پلی استیشن 5 باید تا ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه ۵ بهمن به‌وقت ایران منتظر بمانند.

علاوه‌براین، فهرست تروفی‌های این بازی که به‌تازگی در اینترنت منتشر شده، از اضافه شدن یک سری محتوای غیرمنتظره از جمله یک پایان بندی متفاوت به بازی حکایت دارد. ما در اینجا پایان بندی بازی اصلی Dead Space را فاش نخواهیم کرد اما به نظر می‌رسد که می‌توانیم شاهد یک انحراف از نظم جا افتاده‌ی اتفاقات بازی و احیای یک سه‌گانه‌ی بازسازی شده باشیم؛ سه‌گانه‌ای که شاید تصور اهانت آمیز بودن Dead Space 3 برای طرفداران را جبران کند. البته که این فقط یک نظریه ثابت نشده است اما طرفداران می‌توانند برای چنین اتفاقی رویاپردازی کنند.

بخشی از بازی Dead Space

در بازی دد اسپیس بازیکن‌ها به‌عنوان مهندس آیزاک کلارک سوار سفینه USG Ishimura می‌شوند که به‌طور مرموزی ارتباط خود با مرکز را از دست می‌دهد. بااین‌وجود طولی نمی‌کشد که کابوس‌ها آغاز می‌شوند و موجودات ترسناکی با نام نکرومورف‌ها شروع به جولان در محیط می‌کنند. تنها راه‌حل نیز قطع دست و پای این موجودات است؛ اگرچه آیزاک با کاوش در سفینه با انواع منزجرکننده‌تری از آن‌ها روبه‌رو می‌شود. او حتی ممکن است اطلاعاتی از سرگذشت دوستش نیکول به‌دست آورد.

ریمیک بازی Dead Space در تاریخ ۲۷ ژانویه (۷ بهمن) روی پی سی و کنسول‌های نسل نهم منتشر خواهد شد. درنهایت نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده