// یکشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۴

ادامه یافتن ساخت بخش داستانی و چندنفره بازی Halo توسط ۳۴۳ اینداستریز

پس از انتشار شایعاتی درباره آینده مجموعه هیلو، استودیو ۳۴۳ اینداستریز بیانیه‌ای نسبت به این موضوعات منتشر کرده و آن‌ها را رد کرده است.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز تایید کرده است شایعات درباره وضع استودیو و ارتباط آن با آینده مجموعه هیلو کاملا نادرست هستند. پس از انتشار خبر تعدیل بخشی از نیروهای ۳۴۳ اینداستریز، ادعاهایی مطرح شده بود که این استودیو قرار نیست به شکل مستقل روی بازی‌های آینده Halo کار کند؛ اما اکنون مشخص شده این صحبت‌ها غلط بوده‌اند و رئیس این استودیو در توییتر بیانیه‌ای مرتبط‌با این شایعات منتشر کرده است.

مدتی است طرفداران نگران آینده مجموعه هیلو پس از تعدیل نیرو اخیر هستند. واضح است که این مجموعه از زمان عرضه Halo Infinite با مشکلاتی رو‌به‌رو بوده و تعداد بازیکنان بخش چندنفره هم به‌شدت کاهش یافته است. همچنین شایعات ساخت محتوای جدید تک‌نفره برای هیلو اینفینیت تکذیب شده است. حالا مدیر استودیو ۳۴۳ اینداستریز تایید کرده است که هر دو بخش داستانی و چندنفره بازی در آینده توسط این استودیو توسعه خواهد یافت.

پیر هینتزه، رئیس ۳۴۳ در بیانیه خود نوشته است: «هیلو و مستر چیف اینجا هستند تا بمانند. ۳۴۳ اینداستریز اکنون و درآینده به توسعه هیلو ادامه خواهد داد که شامل داستان‌های حماسی، چندنفره و موارد بیشتری است که باعث عالی شدن هیلو می‌شوند».

بیانیه ۳۴۳ اینداستریز درباره آینده مجموعه هیلو

از زمانی‌که در سال ۲۰۱۲ کنترل هیلو در اختیار ۳۴۳ قرار گرفت، دلخوری‌هایی در طرفداران قدیمی مجموعه شکل گرفته است. گروهی از طرفداران بازی آن را حرکت منفی‌ای تلقی می‌کردند که باعث گرفتن مسئولیت ساخت بازی از بانجی، خالق اصلی مجموعه و سازنده بهترین نسخه‌های مجموعه Halo شد.

پس از انتشار شایعات واگذاری کنترل این سری از ۳۴۳، برخی طرفداران خوشحال شدند و در شبکه‌های اجتماعی نظیر ردیت، طرفداران هاردکور هیلو نارضایتی خود از باقی ماندن این مجموعه در دست ۳۴۳ را اعلام کرده‌اند. پس از اخراج کارمندان این استودیو، برخی سازندگان سابق هیلو به انتقاد از شرکت مایکروسافت پرداختند.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده