// شنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۲

شایعه: معرفی بازی جدید Tomb Raider در سال میلادی جاری

گزارشی جدید ادعا کرده ساخت بازی Tomb Raider جدید با تمام قوا درحال انجام است و در همین سال میلادی از آن رونمایی خواهد شد.

میلر راس، افشاگری که اولین‌بار از برنامه‌های اسکوئر انیکس برای پایان پشتیبانی از بازی Marvel's Avengers در ۸ مهر ۱۴۰۲ (۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳) خبر داده بود، ادعا کرده بازی Tomb Raider جدید با تمام قوا درحال ساخت است و قرار است در سال ۲۰۲۳ از آن رونمایی شود. او در نوشته‌ای در وبسایت Exputer نوشته ازآنجایی‌که کریستال داینامیکس درحال خداحافظی با اونجرز است، بیشتر تیم توسعه به بازی توم ریدر منتقل خواهد شد.

ظاهرا این بازی وارد فاز توسعه با مقیاس کامل شده است و برای معرفی آن در ادامه سال میلادی جاری فشاری وجود دارد. باتوجه‌به اینکه کریستال داینامیکس از شرکت اسکوئر انیکس جدا شده، انتظار می‌رفت بازی جدید توسط گروه امبریسر منتشر شود. اما اینگونه نیست و در یک کنفرانس خبری توسط آمازون گیمز این شرکت گفته بود حق نشر پروژه معرفی‌نشده «ماجراجویی تک‌نفره و داستان‌محوری که قصه لارا کرافت را ادامه می‌دهد» دراختیار شرکت است.

آمازون همچنین تایید کرده بود پروژه جدید توم ریدر اثری مولتی‌پلتفرم خواهد بود و احتمالا برای پی سی و کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس و پلی استیشن عرضه خواهد شد. بازی Tomb Raider جدید با موتور آنریل انجین ۵ در حال توسعه است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده