// شنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۶

سنگ کاغذ قیچی در تریلر جدید بازی Like a Dragon: Ishin

شرکت سگا تریلر جدیدی از بازی Like a Dragon: Ishin پخش کرده است که مینی‌گیم‌های متنوع و جذاب این اثر را نمایش می‌دهد.

استودیو ریو گا گوتوکو و شرکت سگا تریلر جدیدی از بازی Like a Dragon: Ishin منتشر کرده‌اند. این تریلر روی مینی‌گیم‌های متنوع بازی تمرکز دارد و زمان آن بیش از یک دقیقه است. برخی از این مینی‌گیم‌ها شامل رقص بویو، مسابقات مرغ‌ها، سنگ کاغذ قیچی، پوکر، کارائوکه، فروشگاه اودون (نوعی غذای ژاپنی)، کوی کوی (نوعی بازی کارتی ژاپنی)، چوهان (نوعی تاس بازی ژاپنی)، ماهی‌گیری، اویچی-کابو (نوعی کارت بازی ژاپنی) و Cannon Coaching است.

در این تریلر سعی شده مدت زمان نمایش هر مینی‌گیم‌ کوتاه باشد و درعین‌حال ویدیو مورد بحث، جزئیات هرکدام از آن‌ها را تاحدودی نمایش می‌دهد. همان‌طور که اشاره شد، برخی از مینی‌گیم‌ها بازی‌های کارتی هستند و برخی دیگر هم از نسخه‌های قبلی یاکوزا به Like a Dragon: Ishin آمده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به کارائوکه اشاره کرد که یکی از محبوب‌ترین مینی‌گیم‌های مجموعه یاکوزا به شمار می‌آید. در این بین باید بدانید که Like a Dragon نام دیگر سری بازی Yakuza است.

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین به‌تازگی تریلر دیگری از این اثر منتشر شده بود که سبک مبارزات مختلف آن را نمایش می‌داد. بازی Like a Dragon: Ishin در تاریخ ۲۱ فوریه‌ (۲ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده