نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

بازگشت حالت 1v1 گولاگ در فصل دوم Warzone 2

  1. با اعلام اینفینیتی وارد، حالت 1v1 گولاگ در فصل دوم به بازی Call of Duty: Warzone 2 اضافه خواهد شد.

به‌تازگی شرکت اینفینیتی وارد اعلام کرد که حالت یک در مقابل یک Gulag را در فصل دوم به بازی Warzone 2 بازمی‌گرداند. این ویژگی که در اصل مربوط‌به نسخه‌ی اول وارزون است، بازیکنان را پس از کشته شدن وارد یک زندان کوچک به نام گولاگ می‌کند و بازیکنان باید در یک مبارزه سریع حریف خود را بکشند و شانس مجدد بازگشت به بازی را به‌دست آورند. حالت گولاگ نزد بازیکنان وارزون بسیار محبوب است و حال تیم پشتیبانی از وارزون 2 بازگشت حالت 1v1 آن در فصل دوم را تایید کرد.

درحالی‌که هنوز جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد حالت 1v1 گولاگ در وارزون 2 اعلام نشده، اما اینفینیتی وارد تایید کرد که ویژگی‌های این حالت در یک پست وبلاگ که برای هفته آینده برنامه‌ریزی شده، توضیح داده خواهد شد. هنگامی که یک بازیکن برای اولین‌بار در حالت بتل‌رویال Warzone 2 کشته شود، به گولاگ فرستاده می‌شود؛ جایی که با یک بازیکن تصادفی دیگر تیم می‌شود تا تیم دو نفره مقابل را در یک محیط بسته و کوچک از پیش رو بردارد. تیمی که موفق شود می‌تواند دوباره به بازی برگردد و از همان جایی که کشته شده است، بازی را ادامه دهد.

نقشه Verdansk 84 بازی Call of Duty Warzone

با اضافه شدن حالت گولاگ یک در مقابل یک در فصل دوم، بازیکنان وارزون 2 می‌توانند به‌جای هم‌تیمی شدن با یک بازیکن دیگر و امید به توانایی وی، در نبردهای شدید 1v1 قرار گیرند و به مبارزه بپردازند. اکتیویژن اخیرا اعلام کرد که بازی Call of Duty: Warzone 2 فصل دوم خود را در ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) امسال آغاز می‌کند که شامل سلاح‌های جدید و یک نقشه کوچک تازه خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده