// جمعه, ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۶

استودیو بلوپوینت گیمز به سختی مشغول کار روی بازی جدید است

پیتر دالتن، رئیس بخش فناوری استودیو بازی‌سازی Bluepoint Games در توییتر راجع به استخدام نیرو در چند بخش از تیم برای ادامه‌ی کار روی بازی جدید صحبت کرد.

پس از آن که بلوپوینت گیمز در سال ۲۰۲۱ توسط سونی خریداری شد و به PS Studios پیوست، رئیس استودیو گفت که اعضای تیم مشغول کار روی «محتوای اورجینال» هستند. حالا در جدیدترین اخبار بازی، رئیس بخش تکنولوژی Bluepoint Games می‌گوید که استودیو مشغول کار روی پروژه‌ی جدید است و در چند بخش به استخدام بازی‌ساز می‌پردازد.

از سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ نسخه‌های بهبودیافته‌ی چند بازی توسط استودیو بلوپوینت عرضه شدند؛ کالکشن ریمستر سه‌گانه آغازین آنچارتد، ریمستر Gravity Rush، ریمیک Shadow of the Colossus و ریمیک Demon's Souls. بعد از پیوستن بلوپوینت گیمز به استودیوهای پلی استیشن تا امروز تقریبا شاهد سکوت اعضای آن در رابطه با پروژه‌ی جدید بوده‌ایم. هرچند چند هفته‌ی پیش با انتشار تصویری از سوی بلوپوینت گیمز برای تبریک تعطیلات سال نو میلادی، متوجه اشاره‌ی این استودیو به بازی جدید خود شدیم.

پیتر دالتن، رئیس تیم فناوری استودیو بلوپوینت باتوجه‌به اینکه چندین و چند بازی‌ساز طی روزهای اخیر شغل خود را از دست دادند، این پیام را در توییتر منتشر کرد: «ما به سختی مشغول کار روی پروژه‌ی بعدی‌مان هستیم و فرصت‌های شغلی زیادی را ارائه می‌دهیم. شخصا بسیار مشتاق همکاری با برنامه‌نویس‌های رندرینگ (Rendering) هستم. اگر تمایل دارید، خوشحال می‌شویم که با ما ارتباط برقرار کنید».

وقتی یک نفر از او پرسید که «چه زمانی می‌فهمیم شما مشغول کار روی چه محصولی هستید؟»، دالتن پاسخ داد: «وقتی زمان درست از راه برسد. همه‌ی چیزهای خوب زمان می‌برند».

خرید استودیو بلوپوینت توسط سونی

حجم شایعات مربوط‌به پروژه‌ی فعلی استودیو Bluepoint Games در گذر زمان به قدری زیاد شد که اشاره به تمامی آن‌ها از حوصله‌ی این مطلب خارج است. در هر حال باید صبر کرد و دید که چه زمانی شرکت Sony از بازی جدید سازندگان نسخه‌ی ریمیک دیمنز سولز رونمایی می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده