نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۹

انتشار تریلر جدید اولین DLC بازی Marvel’s Midnight Suns با حضور ددپول

استودیوی Firaxis با انتشار تریلری تایید کرد که بازی Marvel’s Midnight Suns اولین DLC بزرگ خود را با اضافه شدن شخصیت دیدپول تا یک هفته دیگر دریافت خواهد کرد.

اولین بسته الحاقی بزرگ Marvel’s Midnight Suns با نام The Good, The Bad, And The Undead شخصیت ددپول را از تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ (۶ بهمن ۱۴۰۱) در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد. تریلر جدید این بازی با محوریت این DLC منتشر شده که در ادامه می‌توانید نگاهی به آن داشته باشید:

دانلود از آپارات

این ویدیو Deadpool را با طعنه‌ها و شوخ طبعی همیشگی اش در مبارزات اکشن بازی نشان می‌دهد. همچنین می‌توان به کمپین داستانی بسته الحاقی جدید بازی Marvel’s Midnight Suns نگاه کوتاهی داشت.

توسعه‌دهندگان این بازی در استودیوی Firaxis در توضیحات خود اضافه کردند که ددپول با ۱۰ قابلیت ابرقهرمانی منحصر‌به‌فرد خود به بازی آمده و همچنین آیتم‌های ظاهری بیشتر از جمله لباس شکارچی خون آشام سیاه و طلایی او همراه‌با یک گردنبند سیر و کلاه جادوگری در دسترس قرار خواهد داشت.

درحالی که وعده داده شده تاثیر سبک مبارزات ددپول ترکیب جالبی را با گیم‌پلی استراتژیک Midnight Suns ایجاد کند، امیدوار هستیم که این فاصله گرفتن از میدان جنگ بخش بهتری از این بسته گسترش دهنده باشد.

یکی از جوانب لذت بخش بازی Midnight Suns امکان گشتن با قهرمانان کمیک بوک‌های مارول در بازی است و ددپول هم قطعاً جزء کاراکترهایی است که گشت‌و‌گذار و خوشگذرانی با او می‌تواند همیشه جالب باشد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده