// پنجشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۲

پرواز جغد بر فراز هاگوارتز در تریلر سینماتیک بازی Hogwarts Legacy

استودیو Avalanche Software آخرین قدم‌ها به سوی عرضه‌ی نسخه‌ی نسل ۹ بازی هاگوارتز لگسی را برمی‌دارد و حالا یک تریلر سینمایی برای این ویدیوگیم مورد انتظار پخش شده است.

طرفدارهای هری پاتر سال‌ها آرزوی تبدیل شدن تمام‌وکمال به یک دانش‌آموز مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز با تجربه‌ی یک بازی ویدیویی را داشتند. استودیو آوالانچ سافتور که اصلا نباید با Avalanche Studios اشتباه گرفته شود، در تاریخ ۲۱ بهمن نسخه‌ی نسل ۹ بازی Hogwarts Legacy را به گیمرها ارائه می‌دهد تا بسیاری از بازیکن‌ها ببینند آیا این رویا بالاخره برآورده می‌شود یا نه. فعلا می‌توان به تماشای تریلر سینماتیک رسمی اثر نشست.

هاگوارتز لگسی به‌عنوان یک بازی اکشن نقش‌آفرینی (RPG) توسط برند Portkey Games شرکت وارنر عرضه خواهد شد. تریلر سینمایی جدید بازی یک جغد را به نمایش می‌گذارد که بر فراز هاگوارتز، جنگل ممنوعه و یک کمپ جادوگرهای سیاه پرواز می‌کند تا نامه را به مقصد برساند. جغد در این مسیر با یک اژدها و بعد از آن طوفان هم مواجه می‌شود. در آخر نامه به‌دست شخصیت بازی می‌رسد؛ کاراکتری که شما می‌سازید تا در نقش او قدم به مدرسه هاگوارتز بگذارید.

تماشا ویدیو با رزولوشن 4K در کانال یوتیوب Hogwarts Legacy

شخصیت اصلی بازی هاگوارتز لگسی با بسیاری از دانش‌آموزهای هاگوارتز فرق دارد. رازی که به او پیوند خورده، توانایی ایجاد تغییرات گسترده در دنیای جادوگری را دارد. همچنین می‌دانیم که وی می‌تواند از جادوی باستانی بهره ببرد. در این بین گروه کاراکتر در هاگوارتز و ظاهر شخصیت توسط خود شما مشخص می‌شود.

براساس جدیدترین اخبار بازی احتمالا تجربه‌ی کامل Hogwarts Legacy حدود ۷۰ ساعت زمان می‌برد. این محصول جدید استودیو آمریکایی Avalanche Software در تاریخ ۲۱ بهمن (۱۰ فوریه) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. کاربرهای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در تاریخ ۱۵ فروردین (۴ آوریل) به نسخه‌ی نسل ۸ بازی دسترسی پیدا می‌کنند. در آخر نسخه‌ی نینتندو سوییچ ۳ مرداد (۲۵ ژوئیه) از راه می‌رسد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده