نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۶

ادامه روند توسعه فعال بازی Everwild با شروع سال جدید میلادی

تهیه کننده استودیوی Rare بعدها از مدت‌ها به ادامه روند توسعه بازی Everwild اشاره کرده و گفته که اعضای استودیو خود را برای سال جدید پیش روی آماده می‌کنند.

چند سالی از انتشار اولین اخبار مربوط‌به بازی Everwild، آی‌پی جدید استودیوی Rare می‌گذرد اما لوئیس اوکانر، تهیه‌کننده اجرایی این تیم می‌گوید که توسعه‌دهندگان Rare خودشان را برای سال پیش رو «گرم می‌کنند.» بازی Everwild در سال ۲۰۱۹ و زمانی‌که به‌عنوان یکی از بازی‌های بزرگ استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس معرفی شد، توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. استایل هنری چشم نواز بازی درکنار وعده‌ی تجربه‌ی یک دنیای کاملاً جدید از جمله‌ی مواردی بود که گیمرها را برای تجربه Everwild منتظر نگه می‌داشت.

اما بعد از معرفی رسمی این بازی، دیگر خبر خاصی از روند توسعه آن به‌دست نرسید تا اینکه اعلام شد فرایند ساخت بازی ریبوت شده و حالا سال ۲۰۲۴ به‌عنوان بازه احتمالی عرضه‌ی بازی در نظر گرفته می‌شود. حالا اوکانر تلاش کرده تا به مخاطبان خبر پیگیری روند توسعه‌ی بازی را برساند. او در بخشی از توییت اخیرش در توییتر شخصی خود در اینباره می‌گوید:

«در شرایطی که تیم توسعه‌دهندگان Everwild را برای سالی که پیش رو داریم گرم می‌کنیم، هفته‌های بسیار شلوغی را پشت سر می‌گذاریم.»

محیط بازی Everwild

سال گذشته همین روزها بود که جف گراب در پادکست XboxEra اعلام کرد که بازی Everwild در مراحل توسعه خود با مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کند. جف گراب می‌گفت که مراحل توسعه‌ی این بازی یک «آشفته‌بازار واقعی» است. وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که توسعه‌دهنده‌های بازی هنوز ایده‌ای ندارند که می‌خواهند چه مواردی را روی بازی خود اعمال کنند و همچنان در‌حال دست‌وپنجه نرم کردن با این موارد هستند.

از سوی دیگر در اکتبر ۲۰۲۰ بود که سیمون وودرافی، کارگردان خلاق سابق Everwild، استودیو ریر را ترک کرد؛ آن هم پس از اینکه اعلام شد بازی ریبوت خواهد شد تا یک تجربه جدید و متفاوت را ارائه دهد.

تاجایی که می‌دانیم، بازیکنان قرار است در Everwild به‌عنوان یکی از اترنال‌ها نقش آفرینی کنند که با طبیعت و موجودات عجیب و غریب دنیای اوروایلد در ارتباط بوده و تلاش می‌کنند تا از آن‌ها دربرابر حمله‌ی موجوداتی مانند حشرات ملخ مانند حفاظت کنند. در کل به نظر می‌رسد که در دنیایی Everwild با اتفاقات افسانه‌ای و عجیب و غریب زیادی مواجهیم که علاقه‌مندان به این سبک را برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده