نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۷

عرضه بازی‌ رایگان Sackboy برای گوشی‌ های موبایل

بازی‌ رایگان Sackboy از پلتفرم پلی استیشن، از ماه آینده برای گوشی‌های اندروید و iOS در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

بازی iOS و اندروید Ultimate Sackboy که براساس بازی‌های LittleBigPlanet ساخته شده، از تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) ازطریق پلی استور و اپ استور عرضه خواهد شد. این بازی توسط استودیوی انگلیسی Exient و تحت لایسنس سونی توسعه داده شده و از همین حالا هم برای پیش ثبت نام در پلی استور در دسترس قرار دارد.

بازی Ultimate Sackboy یک بازی سه‌بعدی و در سبک رانر است که زاویه دید آن شبیه به دیگر بازی‌های مشهور این سبک مثل Temple Run و Sonic Dash است. سکبوی در این بازی باید از بازی‌های موسوم به Ultimate Games عبور کند که مهم‌ترین تورنمنت Craftworld محسوب می‌شوند. براساس توضیحات بازی، بازیکنان در Ultimate Sackboy با دشمنان آشنایی مواجه شده و با چالش‌های مختلف و متوعی روبه‌رو می‌شوند تا به بالاترین نقطه Ultimate Games برسند.

بازیکنان در این بازی می‌توانند در بخش Daily Duels با سایرین به‌صورت رو در رو مبارزه کرده و طلا و دیگر جوایز را دریافت کنند. در ادامه گفته شده که هزاران ترکیب پوششی در این بازی به کاربران پیشنهاد شده و این مجموعه همینطور گسترش پیدا می‌کند. لازم به ذکر است که این بازی نباید با Run, Sackboy! Run! اشتباه گرفته شود که یک بازی ساید اسکرول و بی پایان برای اندروید و iOS است.

با اینکه بازی Ultimate Sackboy مستقیماً توسط سونی توسعه داده نمی‌شود، این سری در ادامه‌ی رویکرد سونی برای عرضه بازی‌های پلی استیشن در دیگر پلتفرم‌ها از جمله موبایل معرفی شده است. در ماه آوریل ۲۰۲۱ خبری منتشر شده بود که نشان می‌داد سونی به‌دنبال راه اندازی تجارتی جدید برای عرضه بازی‌های محبوب خود در پلتفرم موبایل است. این شرکت چند ماه بعد نیکلا سباستیانی، رئیس بخش تولید محتوای Apple Arcade را به‌عنوان رئیس بخش بازی‌های موبایل پلی استیشن استخدام کرد تا به تقویت حوزه فعالیت‌های این شرکت در زمینه موبایل بپردازد.

جیم رایان، مدیرعامل شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی در ماه می سال گذشته تأیید کرده بود که سونی برنامه دارد تا حداقل نیمی از عرضه‌ بازی‌های سالانه این شرکت در سال ۲۰۲۵ برای پی سی و موبایل منتشر شوند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده