// سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۹

شایعه: مدت زمان بازی Hogwarts Legacy مشخص شد

به نظر می‌رسد که برای اتمام بخش داستانی بازی Hogwarts Legacy باید زمان زیادی را صرف کنید.

کمتر از یک ماه دیگر تا انتشار بازی Hogwarts Legacy باقی مانده است. در همین حال به واسطه‌ی فاش شدن کتاب هنری بازی، اطلاعات جدید زیادی از قبیل مدت زمان گیم‌پلی این اثر نقش آفرینی جهان باز فاش شده است.

بر این اساس، گیمرهایی که قصد دارند تنها به تجربه‌ی بخش داستانی بازی Hogwarts Legacy بپردازند، به ۳۵ ساعت زمان برای اتمام این بخش نیاز خواهند داشت. بااین‌حال، اگر از آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید علاوه‌بر مراحل داستانی، مراحل فرعی و جانبی را هم تجربه و قصد دارید Hogwarts Legacy را ۱۰۰ درصد به اتمام برسانید، باید چیزی حدود ۷۰ ساعت زمان صرف کنید.

البته، Hogwarts Legacy یک بازی جهان باز است. این بدان معنا است که تجربه‌ی بخش‌های غیر از مراحل داستانی کاملا اختیاری است و شما به‌طور قطع می‌توانید بدون تجربه‌ی مراحل فرعی به پیش‌روی در بخش داستانی بپردازید و آن را به پایان برسانید.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۲۱ بهمن (۱۰ فوریه) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ (۴ آوریل ۲۰۲۳) و نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی هم در تاریخ ۳ مرداد (۲۵ ژوئیه) منتشر می‌شوند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده