// سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۷

بازی Starfield احتمالا پرچمدار جدید کنسول ایکس باکس سری ایکس است

به‌نظر می‌رسد تصویر بازی استارفیلد جایگزین مستر چیف در بسته‎‌بندی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس شده است.

ظاهرا استارفیلد نماد جدید کنسول ایکس باکس سری ایکس به‌جای مستر چیف از مجموعه Halo است. دیروز یکی از کاربران ردیت تصویری از بسته‌بندی جدید این کنسول در چین منتشر کرد که در آن تصاویر بازی Starfield به چشم می‌خورد. معمولا پشت جعبه کنسول نامبرده شخصیت مستر چیف بود که در سراسر آن نقش بسته بود، اما اکنون بازی استارفیلد جای بازی Halo Infinite را گرفته است:

بسته‌بندی جدید ایکس باکس سری ایکس با طرح Starfield

شاید درابتدا این قضیه یک مسئله جزئی و بی‌اهمیت به‌نظر برسد، اما حاکی‌از آن است که حداقل برای مدتی استارفیلد پرچم‌دار ایکس باکس به‌جای هیلو است. باتوجه‌به اینکه بازی Halo Infinite در نوامبر ۲۰۲۱ عرضه شده بود، آینده نزدیک کنسول‌های ایکس باکس با طرح بازی Starfield به بازار عرضه خواهند شد.

گفتنی است بازی استارفیلد ابتدا قرار بود نوامبر ۲۰۲۲ عرضه شود، اما تا زمان نامشخصی در نیمه اول سال ۲۰۲۳ تأخیر خورد و هنوز تاریخ انتشار قطعی آن مشخص نشده است. طبیعی است که با درنظرگرفتن این قضیه که بازی جدید بتسدا تا پنج ماه آینده عرضه خواهد شد، شرکت مایکروسافت قصد دارد استارفیلد را مجموعه بزرگ جدید خود معرفی کند.

ازآنجایی‌که ردموندی‌ها در سال ۲۰۲۰ برای خرید شرکت مادر بتسدا مبلغ ۷.۵ میلیارد دلار هزینه کردند، اینکه بازی آن‌ها را به‌عنوان مجموعه پرچم‌دار خود معرفی کند امری دور از انتظار نیست. همچنین تاریخ انتشار دیگر بازی‌های مایکروسافت مثل Everwild، فیبل ۴ و Avowed هم مشخص نیست و منطقی است مایکروسافت قصد داشته باشد استارفیلد را به‌عنوان بازی پرچم‌دار فروش خود در نظر بگیرد.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده