نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۶

راه یافتن بازی The Division 2 به استیم

نسخه کامپیوتر بازی دیویژن ۲ که برای سال‌ها در انحصار فروشگاه اپیک گیمز و Ubisoft Connect بود، در دسترس کاربرهای استیم قرار گرفت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Tom Clancy’s The Division 2 استودیو Ubisoft Massive پس از سال‌ها از انحصار فروشگاه اپیک گیمز و Ubisoft Connect خارج شده است و اکنون می‌توان در استیم به تجربه‌ی آن پرداخت. نسخه‌های استاندارد، Warlords of New York Edition و Warlords of New York Ultimate Edition بازی دیویژن ۲ تا تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) با ۷۰ درصد تخفیف در فروشگاه دیجیتالی شرکت ولو به فروش می‌رسند.

در بازی The Division 2 مأموران ویژه بخش Strategic Homeland Division با متخاصمان به نبرد می‌پردازند. بازیکن‌ها در این بازی با سرزمین‌های نیازمند منابع و کمک دفاعی و چندین جناح مختلف از دشمنان مواجه می‌شوند. بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Warlords of New York بازی دیویژن ۲ نیز گیمرها را به منهتن باز می‌گرداند تا به مبارزه با آرون کینر، یک مأمور بدذات بپردازند که برای اجرای نقشه‌های خود اقدام به سرقت ویروس کرده بود.

بازی The Division 2 در میانه‌ی دهمین فصل خود قرار دارد که یک هدف Manhunt تازه، سیزن پس، گزینه‌های درجه سختی جدیدی برای مأموریت‌هایی نظیر Tidal Basin و Manning National Zoo، تجهیزات، پوشش‌ها، اهداف، لیگ‌ها و رویدادهای جهانی را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد. بازیکن‌ها می‌توانند پیش از خرید دیویژن ۲ به‌سراغ نسخه‌ی آزمایشی بازی در یوبیسافت کانکت بروند که به‌شکل رایگان قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده