نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۲

فعال شدن بلوتوث کنترلر استدیا با به‌روزرسانی بعدی

با اعلام شرکت گوگل، به‌روزرسانی هفته‌ی آینده‌ی کنترلر استدیا به فعال‌سازی قابلیت بلوتوثی آن به کامپیوترها اختصاص دارد.

باتوجه‌به نزدیک شدن زمان تعطیلی استدیا، شرکت گوگل اعلام کرد در آینده یک به‌روزرسانی‌ برای کنترلر استدیا منتشر خواهد کرد تا فعال‌سازی بلوتوث آن را برای کامپیوترها فعال کند و به خریداران این امکان را بدهد تا از این کنترلر به‌صورت بی‌سیم برای تجربه‌ی بازی‌های کامپیوتری استفاده کنند و دیگر مختص اجرای بازی‌های سرویس ابری استدیا نباشد.

گوگل این خبر را ازطریق یک پست توییتر اعلام کرد و توضیح داد که به‌روزرسانی بلوتوث کنترلر استدیا هفته آینده ارائه می‌شود. این شرکت هنوز تاریخ انتشار دقیق آن را اعلام نکرده است. سرویس ابری گوگل استدیا قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) برای همیشه غیرفعال شود. در زمان اولین اعلامیه گوگل پیرامون تعطیلی این سرویس، این شرکت تایید کرد که به همه کسانی که مستقیما ازطریق گوگل برای این پلتفرم خرید کرده باشند، پول را بازپرداخت خواهد کرد.

بازی دستینی روی Stadia

همچنین توسعه‌دهندگانی که بازی‌های خود را روی استدیا منتشر کرده‌ بودند، از مدت‌ها قبل فرایند مهاجرت بازیکنان خود را به پلتفرم‌های دیگر آغاز کرده‌اند. در همین راستا شرکت‌هایی مثل یوبیسافت ازطریق Ubisoft Connect نسخه‌ی رایگان بازی‌هایی که مشترکان روی استدیا خریده‌اند به همراه قابلیت انتقال کامل پیشرفت و ذخیره‌ی داده‌های آن‌ها را در اختیار خریداران محصولات خود گذاشته‌اند تا به تجربه‌ی آن‌ها روی کامپیوتر ادامه دهند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده