نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۴

جزئیات حالت‌های گرافیکی بازی Dead Space Remake در کنسول‌‌ها

شرکت EA و استودیو موتیو جزئیات جدیدی از حالت‌های گرافیکی Dead Space Remake در کنسول‌ها را منتشر کردند.

نظر به اینکه بازی مورد انتظار Dead Space Remake به‌زودی روانه بازار می‌شود، شرکت Electronic Arts و استودیو Motive به ارائه جزئیات بیشتری از این اثر ترسناک بقامحور ادامه می‌دهند. مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی برای اجرای نسخه کامپیوتر ریمیک دد اسپیس در ماه اکتبر منتشر شد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت الکترونیک آرتز از جزئیات مربوط‌به حالت‌های گرافیکی بازی در کنسول‌ها پرده برداشته است.

بازی Dead Space Remake در ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 امکان انتخاب بین دو حالت گرافیکی Quality و Performance را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. حالت Quality به گیمرها اجازه می‌دهد که با رزولوشن 4K، نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و قابلیت ری-تریسینگ فعال به تجربه‌ی بازی بپردازند؛ درحالی‌که در حالت Performance می‌توان با رزولوشن 2K یا 1440p، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و بدون قابلیت رهگیری پرتو به‌سراغ بازی رفت.

بازی Dead Space Remake یکی از آثار بزرگی است که به‌شکل میان-نسلی عرضه نمی‌شود و باید دید که قدرت کنسول‌های نسل ۹ تا چه اندازه روی تجربه‌ بصری و جنبه‌های فنی بازی تأثیر می‌گذارد. ریمیک دد اسپیس در تاریخ ۲۷ ژانویه‌ (۷ بهمن) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده