نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۹

مشخص شدن مدت زمان رویداد Developer_Direct ایکس باکس و بتسدا

طبق اعلام مایکروسافت، مدت زمان رویداد Developer_Direct کمی بیش از ۴۰ دقیقه خواهد بود.

پس از انتشار شایعات متعدد، مایکروسافت طی این هفته سرانجام از برگزاری رویداد Developer_Direct در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) خبر داد که تمرکز آن روی چند بازی آینده ایکس باکس و بتسدا خواهد بود. حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، مدت زمان این رویداد مشخص و اعلام شده است.

طبق گفته آرون گرینبرگ، معاون بازاریابی بازی‌های ایکس باکس، رویداد Developer_Direct تقریبا ۴۳ دقیقه طول خواهد کشید. مدیر اجرایی این موضوع را در یک پست توییتر اعلام کرد و افزود که هدف اصلی مایکروسافت این است که تا حد امکان انتظارات را از تیم‌های توسعه‌دهنده و بازی‌های آینده شفاف کند.

طبق گفته‌ی مایکروسافت، بینندگان می‌توانند به‌روزرسانی‌ها و نمایش‌های مختلفی از بازی‌هایی مانند Redfall ،Minecraft: Legends ،Forza Motorsport و The Elder Scrolls Online را در این رویداد مشاهده کنند. به جز بازی The Elder Scrolls Online، انتظار می‌رود تاریخ عرضه‌ی سه بازی دیگر در این شوکیس اعلام شود. مایکروسافت به هواداران وعده است نمایش گیم‌پلی قابل‌ توجهی برای هرکدام از آن‌ها را ارائه دهد.

نمایش بازی استارفیلد بخشی از این رویداد نخواهد بود اما مایکروسافت در حال کار روی یک شوکیس اختصاصی برای این بازی است که به‌طور کامل به بررسی جدیدترین بازی نقش‌آفرینی شرکت بتسدا اختصاص یابد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده