// جمعه, ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۳

جایگزینی نقشه اورجینال Dead Space در نسخه ریمیک بازی

نقشه سه‌بعدی بازی اصلی دد اسپیس در بازی Dead Space Remake برای راحتی بازیکنان با یک نسخه دوبعدی جایگزین شده است.

استودیو موتیو از شرکت الکترونیک آرتز تصمیم گرفته است نقشه سه‌بعدی بازی اورجینال Dead Space را در نسخه ریمیک آن تغییر دهد. این نقشه در Dead Space Remake نسخه‌ای دوبعدی است که به‌دلیل گیج‌کننده بودن نقشه سه‌بعدی نسخه اورجینال بازی دد اسپیس این تغییر رخ داده است. جوئل مک‌میلان، مدیر ادراکی این بازی (مدیری که با دیگر کارگردانان و مدیران برای جهت‌دهی در خلق تجربیات احساسی در گیم‌پلی و صحنه‌های سینمایی همکاری می‌کند) تایید کرد نقشه دوبعدی برای بهبود وضوح و خوانایی نقشه طراحی شده است:

«اگر به نقشه سه‌بعدی نگاه کنیم، مقداری ناراحتی درباره چگونگی کنترل نقشه یا خواندن سریع آن وجود داشت. شما باید آن را می‌چرخاندید تا ببینید بهترین زاویه برای اینکه کاراکتر شما کجا قرار دارد و کجا باید بروید، چیست. ما درواقع به‌جای آراسته کردن این نقشه آن را ساده‌تر کرده‌ایم تا وضوح و خوانایی آن را بهبود ببخشیم». همچنین در ادامه همین مصاحبه تایید شد این بازی دارای قابلیت نیو گیم‌ پلاس خواهد بود.

بازی Dead Space Remake در تاریخ ۷ بهمن (۲۷ ژانویه) برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده