// جمعه, ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۴

احتمال فعال‌سازی اجرای استریم‌محور بازی های PS5 در پلی استیشن پلاس پریمیوم

تام هندرسون در گزارش اختصاصی جدید وبسایت Insider Gaming ادعا کرد که در ماه مارس، سیستم اجرای استریم‌محور بازی‌ها در پلی استیشن پلاس پریمیوم به‌روزرسانی می‌شود.

براساس جدیدترین اخبار بازی ظاهرا شرکت سونی در تاریخ ۸ مارس (۱۷ اسفند) آپدیت نرم‌افزاری 7.00 پلی استیشن 5 را در اختیار همه‌ی گیمرها قرار می‌دهد. این به‌روزرسانی براساس ادعاهای تام هندرسون قرار است دیسکورد را به‌صورت کامل وارد رابط کاربری کنسول PS5 کند. این وسط گویا یکی دیگر از آورده‌های این به‌روزرسانی، فعال‌سازی امکان اجرای استریم‌محور بازی‌های پلی استیشن 5 با اینترنت پرسرعت برای مشترک‌های بالاترین سطح اشتراک پلی استیشن پلاس خواهد بود.

هندرسون به‌عنوان یک خبرنگار شناخته‌شده در صنعت بازی‌های ویدیویی می‌گوید که سونی طی چند ماه اخیر تحت اسم رمز Cronus روی این پروژه کار کرده است؛ تا با گسترش فناوری ابری پلی استیشن پلاس پریمیوم، قابلیت اجرای استریم‌محور بازی‌های PS5 را نیز به کاربرها بدهد.

یکی از امکانات ارائه‌شده در پلی استیشن پلاس پریمیوم این است که روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر به کاربرها فرصت اجرا و تجربه‌ی تعداد زیادی از بازی‌ها به‌صورت استریم‌محور با اینترنت پرسرعت را می‌دهد. بازی‌های پلی استیشن، پلی استیشن 2، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4 و PSP که در این سرویس قرار دارند، از این نوع اجرا پشتیبانی می‌کنند. اما حداقل اکنون بازی‌های پلی استیشن 5 حاضر در سرویس PS Plus فقط به‌صورت دانلودی روی خود کنسول PS5 نصب و اجرا می‌شوند. براساس گزارش جدید هندرسون به نظر می‌آید که به‌زودی اوضاع از این نظر تغییر خواهد کرد.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده