نویسنده: فراز پاشایی
// پنجشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

شگفت‌زدگی خالق هدست واقعیت مجازی Oculus از تجربه PS VR2 سونی

پالمر لاکی، بنیان‌گذار سابق شرکت آکیولس، اظهارنظر جالبی را در ستایش از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر ۲ به زبان آورده است.

سازنده‌ی آکیولس می‌گوید مات و مبهوت PS VR2 سونی شد. هدست واقعیت مجازی PSVR 2 شرکت سونی از زمان معرفی رسمی خود توجهات عده کثیری را به سمت خود جلب کرده است. این هدست نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت‌های زیادی را با خود به همراه دارد و فاصله کمی تا زمان عرضه رسمی آن باقی مانده‌ است. همان‌طور که شما همراهان عزیز و گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، در روزهای گذشته افراد زیادی موفق به تجربه این ساخته شرکت سونی شده‌اند.

حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، یکی از افرادی که اخیرا موفق به استفاده از این هدست شده، راجع به آن صحبت کرد. پالمر لاکی، بنیان‌گذار شرکت آکیولس و یکی از خالقان هدست واقعیت مجازی Oculus است که اظهارنظر جالبی را در مورد پلی استیشن وی‌آر ۲ به زبان آورد.

پالمر لاکی بنیان‌گذار سابق کمپانی آکیولس

این شخص در توییتر نوشت: «به‌تازگی من وقتی از PSVR2 استفاده کردم و شگفت‌زده شدم! اولین PSVR بدون شک بزرگ‌ترین موفقیت نسل بود، این نسخه حتی بهتر عمل خواهد کرد». اظهارنظر این شخص توجه شوهی یوشیدا، رئیس بخش بازی‌های مستقل پلی استیشن را هم به خود جلب کرده است.

سونی هدست واقعیت مجازی PSVR2 را در تاریخ ۲۲ فوریه سال ۲۰۲۳ میلادی (۳ اسفند ۱۴۰۱) به‌صورت رسمی عرضه خواهد کرد. این محصول با قیمت ۵۴۹٫۹۹ دلار و با آثاری مثل Resident Evil Village ،Cities VR ،Gran Turismo 7 VR ،Moss Book I ،Moss Book II ،The Dark Pictures: Switchback VR و Horizon Call of the Mountain در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن ۵ شرکت Sony قرار خواهد گرفت.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا تجربه استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی را داشته‌اید؟ چه انتظاراتی از جدیدترین محصول سونی دارید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده