نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۲

زمان پخش نمایش جدید ایکس باکس و بتسدا رسما اعلام شد

مایکروسافت رسما تاریخ برگزاری رویداد Developer_Direct با محوریت نمایش بازی‌های ایکس باکس و بتسدا را تایید و اعلام کرد.

پس از هفته‌ها انتشار شایعات مختلف و گمانه‌زنی وب‌سایت‌ها و اینسایدرهای صنعت گیمینگ، مایکروسافت تاریخ پخش استریم زنده‌ی Developer_Direct را به‌صورت رسمی اعلام کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، تمرکز این رویداد آنلاین خصوصا روی به‌اشتراک گذاشتن نمایش‌های جدید از چهار بازی The Elder Scrolls Online، ماینکرفت لجندز، فورزا موتوراسپرت و Redfall استودیوی آرکین خواهد بود. هواداران بازی‌های ایکس باکس و بتسدا می‌توانند این رویداد زنده را از ساعت ۲۳:۳۰ روز چهارشنبه ۲۵ ژانویه‌ (۵ بهمن) به‌وقت تهران از صفحه‌ی رسمی برند ایکس باکس در یوتیوب و توییچ تماشا کنند.

مایکروسافت همچنین تایید کرد پخش استریم جداگانه و اختصاصی برای بازی Starfield استودیوی بازی‌سازی بتسدا نیز در برنامه‌های فعلی ایکس باکس قرار دارد و می‌توانیم به‌زودی انتظار معرفی زمان رسمی پخش آن را نیز داشته باشیم.

مسابقه اتومبیل رانی در شب بازی Forza Motorsport

مت فایرور، مدیر استودیوهای بازی‌سازی Zenimax Online Studios، در این مراسم از اکسپنشن‌ها و منطقه‌ی قابل بازی جدید الدر اسکرولز آنلاین در سرزمین تمریل رونمایی می‌کند. تیم توسعه‌ی بازی Forza Motorsport از استودیوی Turn 10 نیز در بخش دیگری از این رویداد نمایش کامل و عمیقی از گیم‌پلی این بازی ریسینگ را با هواداران به اشتراک خواهند گذاشت.

در پایان نیز استودیوی بازی‌سازی موجانگ جزئیات جدیدی از بخش چندنفره‌ PvP بازی ماینکرفت لجندز را به‌نمایش می‌گذارد و استودیوی آرکین آستین نیز نمایش گیم‌پلی جدیدی از هر دو بخش سینگل‌پلیر و چندنفره‌ی بازی Redfall را برای طرفداران آماده کرده است. انتشار اطلاعات جدید از مبارزات، شخصی‌سازی سلاح‌ها و شخصیت‌ها، باس‌فایت‌ها و فعالیت‌های موجود در جهان آزاد بازی از جمله دیگر محتویات جدیدترین ساخته‌ی استودیوی توسعه‌دهنده Prey و Dishonored در این رویداد Developer_Direct خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Xbox Wire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده