// چهار شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۰

عرضه بازی TMNT: Shredder’s Revenge روی اندروید و iOS برای مشترکین نتفلیکس

بازی TMNT: Shredder’s Revenge برای گوشی‌های موبایل عرضه شده است، هرچند باید مشترک نتفلیکس باشید تا بتوانید آن را تجربه کنید.

بازی‌های مجموعه لاک‌پشت‌های نینجا درگذشته در بین بهترین آثار ژانر بیتم‌آپ قرار داشتند و سال گذشته پس از انتظاری طولانی، با بازی TMNT: Shredder’s Revenge شاهد بازگشت این سری به ژانر نامبرده بودیم. پس از گذشت چند ماه از عرضه بازی روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، حال بازی راه خود را به پلتفرم‌های موبایلی پیدا کرده است.

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge برای اندروید و iOS منتشر شده است؛ هرچند مسئله‌ای وجود دارد. با اینکه بازی به‌صورت جداگانه در اپ استور و گوگل پلی یافته می‌شود، اما تنها برای مشترکان نتفلیکس قابل بازی است. همچنین بازی ازطریق نرم‌افزار نتفلیکس هم مستقیما در دسترس بازیکنان قرار دارد.

عرضه بازی TMNT: Shredder's Revenge روی موبایل برای مشترکان نتفلیکس

اکانت توییتر نتفلیکس دراین‌باره نوشت: «با لئوناردو، داناتلو، میکل‌آنجلو و رافائل در این بازی موبایلی اقتباسی از دهه هشتاد میلادی بازی کنید؛ جایی‌که لاک‌پشت‌های نینجا باید آخرین نقشه پیچیده شردر و کرنگ را خنثی کنند».

همچنین ماه پیش آپدیت رایگانی برای این بازی منتشر شد که حالت آرکید را منتشر می‌کرد. مشخص نیست آیا شاهد یک بسته الحاقی دیگر برای بازی خواهیم بود یا خیر. در ماه ژوئن Tribute Games گفته بود بسته به استقابل از بازی و بازخورد بازیکنان، ممکن است به کار کردن روی یک DLC فکر کند.

بازی TMNT: Shredder’s Revenge پیش‌تر برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه شده بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده