// دوشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۸

زمان عرضه و قیمت کنسول دستی Razer Edge مشخص شد

کنسول دستی Razer Edge که برای کلاد گیمینگ طراحی شده، در دو مدل وای‌فای و 5G عرضه خواهد شد.

شرکت ریزر از تاریخ عرضه Razer Edge، کنسول دستی و کلاد گیمینگ خود رونمایی کرده است. این کنسول که دارای تراشه اسنپدراگون G3x Gen 1 است، در تاریخ ۶ بهمن (۲۶ ژانویه) عرضه خواهد شد. نسخه وای‌فای این کنسول قیمت ۴۰۰ دلاری دارد و قیمت نسخه 5G که در انحصار وریزون است، به ۶۰۰ دلار می‌رسد. اگر یک خط سیم‌کارت از شرکت وریزون خریداری کنید، قیمت کنسول به ۳۶۰ دلار کاهش می‌یابد و اگر همزمان یک تلفن‌همراه 5G هم بخرید، قیمت این کنسول دستی به ۱۸۰ دلار می‌رسد.

ریزر اج درواقع یک تبلت اندرویدی است که درون دسته موبایلی Razer Kishi V2 Pro قرار داده شده است. این دستگاه صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی آمولد دارد که نرخ تازه‌سازی آن ۱۴۴ هرتز و رزولوشن دستگاه ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ است. رم دستگاه ۸ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است که قابلیت اجرای آفلاین نرم‌افزارها و بازی‌های اندروید را دارد.

Razer Edge از باتری پنج‌هزار میلی‌آمپری بهره می‌برد و از بازخورد لمسی HyperSense برخوردار است. یک جفت میکروفون دیجیتال، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و اسپیکر دوطرفه با صدای تطبیقی وریزون امکانات صوتی دستگاه را به کاربر ارائه می‌کنند. در بخش اتصال، این دستگاه از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و اگر درحین حرکت خواهان تجربه‌ی استریم هستید، باید بدانید که پهنای باند Verizon 5G Ultra هم دارد.

لانچرهای فروشگاه اپیک، ایکس باکس کلاد گیمینگ و انویدیا GeForce Now از ابتدا روی دستگاه نصب‌ شده‌اند. گفتنی است پشیبانی از گوگل استیدیا، دیگر پلتفرم استریم بازی به‌زودی اتمام خواهد یافت.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده