نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۵

سازندگان نسخه اورجینال Silent Hill 2 در توسعه ریمیک نقش فعالی دارند

به‌گفته‌ی بلوبر تیم، سازندگان نسخه اورجینال Silent Hill 2 در توسعه‌ی ریمیک آن نقش فعالی داشته‌اند.

بازسازی Silent Hill 2 توسط بلوبر تیم در حال توسعه است و این استودیوی لهستانی در این مسیر همکاری نزدیکی با کونامی دارد تا بتواند به بهترین شکل این بازی ترسناک کلاسیک را احیا کند. در همین راستا برخی از توسعه‌دهندگان اصلی بازی از شرکت کونامی به مانند آکیرا یامائوکا، آهنگساز و ماساهیرو ایتو، کارگردان هنری و طراح موجودات نسخه اورجینال Silent Hill 2 با بلوبر تیم همکاری می‌کنند و در ساخت آن نقش دارند.

به‌تازگی ماسیج گلومب، تهیه‌کننده اصلی ریمیک Silent Hill 2 از بلوبر تیم، در مصاحبه‌ای در مورد نقش یامائوکا و ایتو در این پروژه صحبت کرد و توضیح داد که هر دو نقش فعالی در توسعه بازی داشته‌اند. گلومب در این‌باره گفت:

«ما بسیار هیجان‌زده شدیم وقتی فهمیدیم سازندگان اصلی را در تیم توسعه داریم. آن‌ها توضیحات بسیار مفیدی را در مورد بسیاری از مضامین موجود در بازی که بیش از ۲۰ سال در اینترنت پخش می‌شد، به ما دادند و ما همچنان از سازندگان نسخه اورجینال درباره بازی مشترکمان نظر می‌پرسیم. علاوه‌براین، برخی از توسعه‌دهندگان اورجینال شخصا مشارکت فعالی در توسعه ریمیک داشته‌اند. ایتو برای ما طرح مفهومی برای مکان‌ها و هیولاها ارائه می‌دهد و یامائوکا موسیقی بازی را ساخته است».

جیمز در حال بررسی یک تابلو در ریمیک Silent Hill 2

گلومب همچنین در مورد روند همکاری با کونامی برای توسعه ریمیک، اینکه کونامی تا چه اندازه در مسیر توسعه مشارکت نزدیک داشته و اختیار بلوبر تیم در استفاده از دیدگاه خلاقانه‌ی خود حین بازسازی Silent Hill 2 صحبت کرد:

«همانند هر پروژه‌ای، شروع تولید شامل بحث‌های بسیار مهمی درباره مسیرهایی است که می‌خواهیم در پیش بگیریم و در مورد بازسازی، تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام قسمت‌های اصلی را تغییر دهیم یا دست نخورده نگه داریم، مورد بحث بوده است. ما سال اول توسعه را گذرانده‌ایم و در این مدت به خوبی با کونامی مشارکت داشتیم و ارتباط مداوم را حفظ کرده‌ایم. اما اگر همه‌گیری کرونا نبود، می‌توانستیم در یک اتاق بنشینیم و رو در رو ایده‌های خود را مطرح کنیم. کونامی به طرز باورنکردنی از مسیر خلاقانه ما تقدیر کرد و به‌شدت از دیدگاه ما برای بازی حمایت کرد. اعتماد آن‌ها به ما باعث ایجاد نوعی مالکیت بر روند توسعه ریمیک شد.»

گلومب در ادامه توضیح داد اگرچه ریمیک Silent Hill 2 شامل تغییرات و پیشرفت‌های زیادی در زمینه گیم‌پلی و تکنولوژیکی خواهد بود اما وقتی صحبت از داستان به میان می‌آید، این بازسازی هسته‌ی روایی تثبیت‌شده نسخه اورجینال را به هم نخواهد زد. گلومب در همین مصاحبه درباره بازسازی Resident Evil 2 در سال ۲۰۱۹ صحبت کرد و به‌طور خلاصه به نحوه الهام گرفتن بلوبر تیم از نحوه بازسازی این بازی توسط کپکام و استفاده از آن‌ها در بازسازی سایلنت هیل 2 اشاره کرد.

ریمیک Silent Hill 2 برای پلی استیشن 5 و پی سی در حال توسعه است. اگرچه این بازی در مراحل پایانی تولید قرار دارد اما هنوز تاریخ انتشار آن اعلام نشده است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده