// شنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۱

یکی از پرونده‌های شکایت از سازندگان Cyberpunk 2077 مختومه شد

استودیو سی دی پراجکت رد با پرداخت ۱.۸۵ میلیون دلار به گروهی از سرمایه‌گذارها، یکی از پرونده‌های شکایت علیه بازی Cyberpunk 2077 را حل‌وفصل کرد.

استودیو سی دی پراجکت رد باید به گروهی از سرمایه‌گذاران که در سال ۲۰۲۱ شکایتی علیه این شرکت طرح کردند، مبلغ ۱.۸۵ میلیون دلار بپردازد تا با آن‌ها به‌خاطر اتهامات تسویه حساب کند. این شکایت که در دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده آمریکا در ناحیه مرکزی کالیفرنیا ثبت شد، دو سال پیش ادعا کرد CDPR درباره بازی Cyberpunk 2077 سرمایه‌گذاران را فریب داده است.

به‌طور خاص، آن‌ها شکایت کردند که بازی در زمان عرضه روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عملا غیرقابل تجربه است و استودیو این قضیه را برای آن‌ها فاش نکرده بود. پیش‌تر هم سی دی پراجکت با شکایت مشابهی از طرف گروه حقوقی روزن رو‌به‌رو شده بود. حال استودیو لهستانی با پرداخت مبلغ ۱.۸۵ میلیون دلار به گروه سرمایه‌گذاران با آن‌ها به توافق رسیده است. تازه این شرکت ملزم به اعتراف به هیچکدام از اتهامات نخواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077 که در سال ۲۰۲۰ عرضه شده بود، عرضه‌ی عجیبی را تجربه کرد و بازی پر از باگ‌ها، گلیچ‌ها و مشکلات عملکردی بود. اما خوشبختانه این اثر اکنون وضعیت بهتری دارد و توانست دوباره دل طرفداران را به‌دست بیاورد. همچنین با عرضه پچ ۱.۶ و پخش انیمه Edgerunners، محبوبیت سایبرپانک ۲۰۷۷ شدیدا افزایش یافت و فروش بازی هم بیشتر شد. در نوامبر سال گذشته، CDPR گفت به‌لطف موفقیت تجاری جدید Cyberpunk 2077، بازه سوم سال مالی جاری بهترین سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی در تاریخ شرکت بوده است.


منبع 80LV
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده