نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۲

ریمیک Silent Hill 2 به نسخه اورجینال بازی وفادار خواهد بود

استودیو بلوبر تیم اعلام کرد ریمیک بازی Silent Hill 2 به نسخه اصلی بازی وفادار خواهد بود.

به‌تازگی استودیو بلوبر تیم که در همکاری با شرکت کونامی در حال توسعه‌ی ریمیک Silent Hill 2 است، در مصاحبه‌ای با DreadXP اعلام کرد که طرفداران نیازی نیست بابت تغییرات این بازسازی نسبت به نسخه‌ی اصلی نگران باشند. در همین راستا آنا جازینسکا، مدیر بخش بازاریابی بلوبر تیم، گفت که این بازسازی به بازی Silent Hill 2 اصلی وفادار خواهد بود و برخی از جنبه‌های بازی را که خیلی قدیمی نشده‌اند ارتقا می‌دهد.

جازینسکا در این‌باره گفت: «هواداران قدیمی نباید نگران این باشند که ما حین زنده کردن دوباره‌ی این بازی، هدف اصلی را گم کنیم. ما در عین وفاداری به داستان اصلی، از پایه به بازسازی گیم‌پلی و به‌روزرسانی گرافیکی می‌پردازیم. یک تغییر بزرگ قابل مشاهده، استفاده از دوربین روی شانه است که نه‌تنها چشم‌انداز چند قسمت نمادین مجموعه را تغییر داد بلکه به معنای بازنگری در سیستم مبارزه‌ بود».

کله هرمی در ریمیک Silent Hill 2

جازیسنکا در ادامه‌ی این مصاحبه گفت که بلوبر تیم رویکردی بسیار مطمئن را برای ایجاد هر تغییر نسبت به نسخه‌ی اصلی اتخاذ می‌کند و گزینه‌هایی را در نظر می‌گیرد که تجربه کلی بازی را برای بازیکنان امروزی بهبود می‌بخشد. او در ادامه توضیح داد که برخی از جنبه‌های رویکرد کلی ترسناک بازی ممکن است به‌دلیل گذر زمان برای جذب مخاطبان امروزی دچار تغییر شوند. علاوه‌براین، جازینسکا تایید کرد که بلوبر تیم برای دریافت این پروژه با استودیوهای دیگر در رقابت بوده است و کونامی پس از تشخیص تعهد و اشتیاق این سازنده به ساخت بازی‌های ترسناک، توسعه‌ی ریمیک Silent Hill 2 را به آن واگذار کرده است.

تاکنون به جز تریلر معرفی ریمیک Silent Hill 2، طرفداران ویدیوی جدیدی از این بازی دریافت نکرده‌اند و هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. این بازی قرار است روی کنسول پلی استیشن 5 و پلتفرم پی سی عرضه شود. بااین‌حال، به نظر می‌رسد طبق پرونده‌ای که مایکروسافت به‌عنوان بخشی از دفاعیه‌ی خود دربرابر FTC تهیه کرده است، این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس عرضه نخواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده