// چهار شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۱

عبور فروش بازی های The Last of Us از ۳۷ میلیون نسخه

استودیو ناتی‌داگ به‌صورت رسمی اعلام کرد که سری بازی The Last of Us تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ به فروشی بالاتر از ۳۷ میلیون نسخه دست یافته است.

نیل دراکمن، رئیس استودیو Naughty Dog شرکت سونی با انتشار یک مقاله‌ی کوتاه جدید اطلاعاتی درباره‌ی مجموعه بازی لست آو آس را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. او در همین یادداشت اعلام کرد که فروش بازی‌های The Last of Us در مجموع به بیشتر از ۳۷ میلیون نسخه رسیده است.

این آمار نه تعداد نسخه‌های عرضه‌شده به بازار، بلکه تعداد نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی خریداری‌شده توسط مردم را نشان می‌دهد. در همین حین واضح به نظر می‌رسد که تعداد همه‌ی بازیکن‌های سری لست آو آس بیشتر از این عدد است. چرا که عده‌ای این بازی‌ها را با اشتراک سرویس ارائه‌شده از سوی شرکت سونی تجربه کرده‌اند؛ نه ازطریق خرید آن‌ها.

نویسنده و کارگردان سری بازی The Last of Us با اشاره به اینکه تنها چند ماه تا ۱۰ سالگی اولین بازی مجموعه فاصله داریم، سال ۲۰۲۳ را یک نقطه‌ی عطف برای این سری به شمار آورد. چرا که در طول سال میلادی جاری شاهد پخش سریال The Last of Us از ۲۶ دی، عرضه‌ی بازی The Last of Us Part I روی کامپیوتر در تاریخ ۱۲ اسفند، ارائه‌ی اطلاعات فراوان از بازی چندنفره لست آو آس طی ماه‌های آتی و همین‌طور «چند سورپرایز سرگرم‌کننده» خواهیم بود. در این لحظه نمی‌توانیم مطمئن باشیم که منظور دراکمن از آن چند سورپرایز چیست.

دراکمن در بخشی از پیام خود به گیمرهای سری بازی لست آو آس نوشت: «مجموعه The Last of Us همچنان هر روز توسط بازیکن‌های جدید و قدیمی تجربه می‌شود. اینکه جول، الی و همه‌ی کاراکترهای ما توسط بسیاری از شما تجربه و دوست داشته شده‌اند، کل استودیو را به سمت جلو می‌برد. ما امیدواریم که به‌دنبال کردن ما در این مسیر ادامه دهید. فقط فراموش نکنید که یک آجر یا بطری را با خود به همراه داشته باشید. تا دفعه‌ی بعد، دوام بیاورید و زنده بمانید».


منبع ND TechRaptor
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده