نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۳

مشخص شدن رده بندی سنی بازی Wo Long: Fallen Dynasty

Wo Long: Fallen Dynasty، بازی سولزلایک و اکشن نقش آفرینی استودیوی تیم نینجا قبل از موعد انتشار در ماه اسفند ازطریق سازمان ESRB رده‌بندی سنی شد.

استودیوی Team Ninja پروژه‌های خوبی برای سال جدید میلادی به همراه دارد که اولین مورد آن‌ها فاصله زیادی تا زمان عرضه ندارد. بازی اکشن نقش‌آفرینی و سولزلایک Wo Long: Fallen Dynasty حدود دو ماه دیگر به‌دست علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های ویدیویی خواهد رسید و ازاین‌رو، رده بندی سنی آن در ESRB نیز به ثبت رسیده است.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty توسط سازمان ESRB رتبه‌بندی سنی مثبت ۱۷ سال را دریافت کرده است. بازی Wo Long: Fallen Dynasty درظاهر شباهت‌های بسیاری به سری Nioh دارد، اما این بار تیم سازنده به‌جای ژاپن، به سراغ چین و قرن ۱۴ میلادی رفته است که اتفاقات آن در دوره سه پادشاهی جریان دارد. 

یکی از شخصیت‌های بازی Wo Long: Fallen Dynasty

توضیحات ESRB از بازی Wo Long: Fallen Dynasty به ویژگی‌های بخش چندنفره بازی اشاره دارد که برای مدتی است برای مخاطبان مشخص شده است. هرچند این بازی از کراس پلی پشتیبانی خواهد کرد. علاوه‌بر این به خریدهای درون برنامه‌ای نیز پرداخته شده که احتمالا به بسته‌های الحاقی بعد از زمان عرضه‌ی بازی مربوط می‌شود. گفته می‌شود این بازی در حد فاصل ماه ژوئن تا دسامبر سال ۲۰۲۳ یک DLC جدید را دریافت خواهد کرد.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) برای پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت. تیم نینجا علاوه‌بر این روی یک بازی جهان بازی و اکشن RPG دیگر به نام Rise of the Ronin نیز کار می‌کند که در سال ۲۰۲۴ منحصراً برای PS5 منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده