نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۲

اشاره کونامی به پروژه معرفی نشده‌ای که در سکوت خبری در دست توسعه است

کونامی در پیام تبریک سال نو میلادی از طرفداران خواسته تا برای انتشار جزئیات بیشتر از پروژه معرفی نشده‌ای که در سکوت و عمیقاً در دست توسعه است، منتظر بمانند.

بعد از سال‌ها گمانه زنی و مطرح شدن شایعات مختلف، بالاخره در سال ۲۰۲۲ بود که کونامی توسعه‌ی بازی‌های جدیدی از سری Silent Hill را تأیید کرد. پروژه‌هایی که شامل ریمیک بازی Silent Hill 2 نیز می‌شود. اما سایلنت هیل تنها آی‌پی قدیمی و بزرگ این ناشر نیست که برای مدت طولانی کنار گذاشته شده و همچنان طرفداران زیادی دارد. Metal Gear Solid نیز طرفداران بسیار زیادی دارد که امیدوار هستند تا به‌زودی دوباره خبری از آن منتشر شود.

حالا به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۳ می‌تواند درنهایت همان سالی باشد که طرفداران این مجموعه منتظر آن بودند. کونامی در پیامی که به مناسبت سال نو میلادی ازطریق مجله Famitsu منتشر کرده، به پروژه معرفی نشده و ناشناسی اشاره می‌کند و از طرفداران می‌خواهد تا منتظر جزئیات بیشتر درباره روند پیشرفت آن بمانند. کونامی در این بیانیه نوشته که این پروژه در سکوت خبری و تا حد زیادی توسعه یافته و در بخشی دیگر به پروژه‌های جدیدی از مجموعه بازی‌های آشنای مخاطبان اشاره داشته است.

البته که این خبر نمی‌تواند به‌معنی عرضه بازی جدیدی از سری Metal Gear Solid در آینده باشد، اما اگر کونامی می‌خواهد امسال و با استفاده از بازی‌های قدیمی خود واقعاً سروصدا ایجاد کرده و توجه مخاطبان را به سوی خود جلب کند، معرفی یک بازی جدید یا حتی ریمیک یکی از چهار بازی مجموعه‌ی Metal Gear Solid می‌تواند حدس خوبی برای این کار باشد.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده