نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۲

بخش جزیره از بازی Resident Evil 4 Remake حذف نمی‌شود

توسعه‌دهندگان ریمیک بازی Resident Evil 4 تأیید کردند که هر سه بخش اصلی بازی شامل روستا، قلعه و جزیره در نسخه بازسازی شده‌ی آن حضور دارند.

شرکت کپکام تاکنون رویکرد بحث برانگیزی در بازسازی بازی‌های سری Resident Evil داشته و در هر نسخه جزئیات خاصی از بازی اورجینال را دستخوش تغییر می‌کند که بعضاً به مذاق طرفداران خوش نمی‌آید. به‌ویژه در خصوص بازی Resident Evil 3 در سال ۲۰۲۰ که چندان مورد استقبال طرفداران قرار نگرفت. حالا برخی مخاطبان نگران این بودند که این روش در خصوص RE4 هم در پیش گرفته شود. اما به نظر می‌رسد که هیچ یک از قسمت‌های اصلی بازی اورجینال Resident Evil 4 در نسخه ریمیک حذف نشده است.

تیم توسعه‌دهندگان این بازی در مصاحبه اخیر خود با مجله EDGE تأیید کردند که بخش جزیره که درواقع بخش نهایی جریان بازی است در ریمیک بازی رزیدنت اویل 4 هم وجود دارد. ظاهراً سازندگان نسخه بازسازی شده‌ی بازی در ابتدای فرایند تولید این پروژه، سه بخش اصلی داستان بازی شامل روستا، قلعه و جزیره را به بین افراد تیم تقسیم کرده و هریک به‌صورت جداگانه روی آن کار کردند تا درنهایت کل بازی به‌صورت یکپارچه درآمده و ویرایش نهایی کار یکدیگر را انجام دهند.

نمایی از ریمیک رزیدنت اویل 4

جالب اینجا است که سازندگان بازی اعلام کردند، بخش جزیره‌ی بازی نسبت به نسخه اورجینال محتوای بیشتری برای بازیکنان خواهد داشت؛ هرچند از ارائه جزئیات بیشتر خودداری می‌کنند. باتوجه به تغییر چشمگیر سبک و سرعت بازی در بخش جزیره‌ی نسخه اورجینال رزیدنت اویل 4 و واکنش‌های مختلفی که از سوی طرفداران به‌دنبال داشت، باید دید که بازیسازان در نسخه ریمیک چطور این بخش را طراحی خواهند کرد.

بازی Resident Evil 4 در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری سری اس و پی سی منتشر خواهد شد. باتوجه به اینکه بازی به پایان فرایند توسعه خود رسیده، انتظار داریم کپکام جزئیات بیشتری را تا زمان انتشار بازی با طرفداران در میان بگذارد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده