نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۳

رونمایی از بازی Fate/Samurai Remnant برای پلی استیشن، نینتندو سوییچ و PC

شرکت کوپی تکمو در همکاری با Aniplex سونی با پخش یک تریلر تازه از بازی اکشن نقش‌آفرینی Fate/Samurai Remnant رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی جدیدی از مجموعه بازی‌های روبه‌رشد Fate معرفی شده است. این بازی با نام Fate/Samurai Remnant شناخته می‌شود و شرکت Koei Tecmo مسئولیت توسعه و انتشار آن را برعهده دارد. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی اکشن نقش‌آفرینی را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

شرکت Type-Moon وظیفه‌ی نظارت بر این پروژه را برعهده خواهد داشت. بازی Fate/Samurai Remnant در سایت کوئی تکمو به‌عنوان اثری اکشن نقش‌آفرینی معرفی شده است که در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی به تماشای تریلر معرفی آن بپردازید، اما نباید انتظار نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی را در این ویدیو داشته باشید.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم که باید انتظار چه اثری را داشته باشیم. بازی Fate/Extella Link آخرین نسخه‌ی مجموعه‌ی Fate بود که برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد. این بازی اثری هک اند اسلش به سبک Warriors بود که بسیار سرگرم‌کننده ظاهر شد. امیدواریم که شرکت کوئی تکمو در آینده‌ی نزدیک با دستی پر به استقبال طرفدارها بیاید و جزئیات و تریلرهای بیشتری از بازی نقش‌آفرینی Fate/Samurai Remnant را به اشتراک بگذارد. KOEI TECMO در سایت رسمی خود تایید کرد که برای این محصول جدید با تیم Aniplex شرکت Sony همکاری دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده