نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۸

احتمال اضافه شدن نقشه Resurgence به بازی وارزون 2 در آینده نزدیک

احتمالا نقشه‌ی Resurgence به‌زودی در دسترس بازیکنان Call of Duty: Warzone 2 قرار گیرد.

طبق گزارشی جدید، احتمالا نقشه‌ی Resurgence بازی Call of Duty: Warzone 2 به‌زودی در دسترس بازیکنان قرار گیرد. وارزون 2 توانست در مدت کوتاهی پس از انتشار به محبوبیت زیادی در میان طرفداران بتل‌رویال برسد. بااین‌حال در این نسخه‌ی جدید بازی تغییرات بسیاری داشته است که برخی از آن‌ها طرفداران را ناراضی کرده است. در وارزون 2 شاهد رقابت‌هایی تاکتیکی با روندی کندتر، نقشه‌های بزرگتر و تاکید زیاد بر استفاده از تمام منابع بازیکنان برای زنده ماندن در نبردها هستیم. این بازی نسبت به وارزون 1 بسیار گسترده‌تر است و بازیکنانی که می‌خواهند نبردهایی سریع داشته باشند، زیاد از آن رضایت ندارد.

سازندگان در نسخه اول ازطریق Rebirth Island و حالت Resurgence توانستند نبردهایی سریع و نفسگیر را در دسترس این دسته از بازیکنان قرار دهند. این حالت به بازیکنان این امکان را می‌داد تا زمانی‌که حداقل یکی از هم‌تیمی‌های آن‌ها زنده است، در عرض یک دقیقه یا بیشتر پس از مرگ مجددا به نقشه بازگردند. هرچه رقابت به پایان نزدیک‌تر شود، گزینه‌ی ریسپاون محدود به ایستگاه‌های خرید خواهد شد. نقشه Rebirth Island وارزون 1 متراکم و فشرده بود تا تضمین کند بازیکنان دائما در حال مبارزه و درگیری نزدیک باشند.

از کاراکترهای بازی بتل رویال Warzone

حال به نظر می‌رسد این احتمال وجود دارد که بازیکنان بتوانند به‌زودی نقشه Resurgence جدیدی را در Call of Duty: Warzone 2 دریافت کنند. طبق گفته‌ی رسانه‌ی Insider Gaming، دو منبع داخلی اکتیویژن ادعا کرده‌اند که نقشه و حالت جدید Resurgence در طول فصل دوم بازی در دسترس قرار خواهند گرفت. انتظار می‌رود این فصل در ابتدای فوریه امسال آغاز شود؛ اگرچه مشخص نیست که این نقشه و حالت جدید در همان روز ابتدایی عرضه شوند. این منابع به جزئیات زیادی در مورد نقشه‌ی جدید اشاره نکرده‌اند. تنها احتمال می‌رود محیط Castle از بازی Call of Duty: World at War در آن گنجانده شده است. بااین‌حال، سازندگان هنوز این موارد را تایید نکرده‌اند.

طرفداران وارزون 2 احتمالا باید تا پایان ژانویه منتظر بمانند تا سازندگان اطلاعاتی در مورد اضافه شدن احتمالی نقشه‌ی Resurgence منتشر کنند. در گذشته حالت Resurgence پس از گذشت هفت ماه به بازی وارزون اضافه شد. باید توجه داشت که در آن زمان Resurgence یک حالت و نقشه‌ی کاملا جدید بود و تیم پشتیبان وارزون 1 باید آن را از ابتدا طراحی کرد و توسعه می‌داد. بااین‌حال احتمالا این نقشه تاکنون توسط تیم وارزون 2 در حال گسترش بوده است و به‌عنوان محتوای پس از عرضه در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آیا تاکنون موفق به تجربه‌ی وارزون 2 شده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده