// جمعه, ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۸

فهرست شدن بازی جدید و معرفی نشده سایلنت هیل برای پلی استیشن 5

بازی Silent Hill: The Short Message که قبلا در کره فهرست شده بود، اکنون در همین کشور برای پلی استیشن 5 رده‌بندی شده است.

چند ماه پیش بود که کمیته رده‌بندی و مدیریت بازی کره بازی Silent Hill: The Short Message را برای پلتفرم‌های نامشخص فهرست کرده بود. در آن زمان انتظار می‌رفت در جریان شوکیس کونامی از سایلنت هیل این اثر هم معرفی شود؛ هرچند این بازی به‌طرز مرموزی در این مراسم حاضر نبود. حالا این بازی توسط همان کمیته برای پلی استیشن 5 رده‌بندی شده است.

این تغییر ابتدا توسط رسانه Gematsu یافته شده و جزئیات خاص دیگری جز عرضه آن برای PS5 مشخص نشده است. اکنون چند پروژه از سایلنت هیل در دست ساخت است. ریمیک Silent Hill 2 توسط بلوبر تیم ساخته خواهد شد. سپس Silent Hill: Ascension وجود دارد که یک مجموعه درام تعاملی ریل تایم است. سومین پروژه Silent Hill: Towerfall است که آناپورنا اینتراکتیو روی آن کار می‌کند و درنهایت Silent Hill f که داستان جدیدی در دهه ۱۹۶۰ میلادی در ژاپن است.

تاکنون تنها نظریه منطقی آن است که The Short Message درواقع همان بازی با کد رمز ساکورا است که چند وقت پیش فاش شده بود و هنوز کونامی صحبتی درباره آن انجام نداده است. شرکت ژاپنی قبلا هم گفته بود پروژه‌های بیشتری از این مجموعه دارد که در آینده از استودیوهای بااستعداد مختلفی عرضه خواهند شد؛ پس باید ببینیم آیا این بازی همان پروژه فاش شده است یا اثر دیگری هم در حال ساخت است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده