نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۴

اشاره به معرفی‌های جدید کونامی در سال ۲۰۲۳ توسط تهیه‌کننده بازی متال گیر سالید

تهیه‌کننده برخی از آثار مجموعه متال گیر سالید در صحبت‌های جدید خود با مجله فامیتسو به برنامه مفصل کونامی در سال ۲۰۲۳ اشاره کرده است.

آخرین نسخه از سری بازی‌های متال گیر سالید در سال ۲۰۱۵ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain با استقبال منتقدان مواجه شد و میانگین نمره منتقدان در سایت متاکریتیک، نمره ۹۳ بوده است. از زمان جدایی هیدئو کوجیما، خالق این مجموعه مخفی‌کاری از شرکت کونامی در سال ۲۰۱۵، تنها یک اثر از این سری بازی در اختیار کاربران قرار گرفت. بازی Metal Gear Survive در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و عده زیادی از طرفداران متال گیر سالید از محصول نهایی بسیار ناراضی بودند.

هیدئو کوجیما در حال حاضر مشغول به ساخت بازی Death Stranding 2 بوده و دلیلی برای همکاری دوباره او و کونامی وجود ندارد. وقوع این امر به باور بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای بازی دور از ذهن به نظر می‌رسد. بااین‌حال در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد کونامی نقشه‌هایی را برای بازگشت این مجموعه کشیده باشد.

نوریاکی اکامورا، تهیه کننده قدیمی مجموعه MGS در شماره اخیر فامیتسو صحبت‌های جدیدی را مطرح کرده است. این شخص در شماره ويژه پایان سال Famitsu که چندین تن از توسعه‌دهندگان و تهیه‌کنندگان ژاپنی با انجام صحبت‌هایی در مورد آنچه که ممکن است در جریان سال میلادی جدید برای آن‌ها رخ بدهد، گفت: «به غیر از [نسخه آموزشی Momotaro Dentetsu که سال گذشته معرفی شد]، سال ۲۰۲۳ سال معرفی‌های زیادی خواهد بود.»

کاراکتر اسنیک در بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain اثر کوجیما

این صحبت‌ها می‌تواند نشان‌دهنده این امر باشد که کونامی برنامه‌های زیادی را برای سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته و شاهد معرفی آثار زیادی از جانب این شرکت خواهیم بود. آثاری که ممکن است برخی از طرفداران مدت زمان زیادی در انتظار آن‌ها بوده‌اند. همان‌طور که رسانه Gematsu اشاره می‌کند، کلمه کلیدی تهیه‌کننده متال گیر برای سال ۲۰۲۳ Long-Awaited بوده و صحبت‌های نوریاکی اکامورا می‌تواند خبر از بازگشت مجموعه متال گیر سالید بدهد. اواسط آذر ماه سال جاری، شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه ریمیک بازی متال گیر سالید برای کنسول پلی استیشن 5 به گوش می‌رسید.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا شاهد بازگشت سالید اسنیک خواهیم بود؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخریت اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده