نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۹

اشاره سازندگان Hellblade 2 به انتشار اخبار بیشتر در سال ۲۰۲۳

سازندگان بازی Hellblade 2 اعلام کردند جزئیات بیشتری از این بازی در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

اخبار مربوط‌به بازی Senua's Saga: Hellblade 2 در ماه‌های گذشته بسیار اندک بوده است و در آخرین ماه ۲۰۲۲ نیز هیچ جزئیات جدیدی از سوی سازندگان این بازی برای طرفداران منتشر نشد. بااین‌حال به نظر می‌رسد کسانی که از تجربه‌ی Hellblade: Senua's Sacrifice لذت بردند و منتظر دنباله آن هستند، در سال بعد اطلاعات بیشتری دریافت خواهند کرد. به‌تازگی استودیو نینجا تئوری، سازنده‌ی Senua's Saga: Hellblade 2 اعلام کرد مجموعه‌ی «یادداشت توسعه‌دهنده» را در سال جدید باز می‌گرداند که می‌تواند به معنای انتشار یک ویدیوی جدید از پشت صحنه تولید بازی در ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۳ باشد.

آخرین جزئیات در مورد بازی Hellblade 2 در یک توییت از حساب کاربری نینجا تئوری با طرفداران به اشتراک گذاشته شد. توسعه‌دهندگان که احتمالا از این واقعیت آگاه بودند طرفداران پس از پخش دو قسمت از مجموعه‌ی Behind the Theory منتظر دریافت اخبار بیشتری هستند، به بازیکنان اطمینان دادند به‌زودی جزئیات بیشتری از Hellblade 2 پخش می‌شود. در همین حال نینجا تئوری حدود یک سال قبل پخش یک سری را شروع کرد که به صحبت پیرامون بازی دیگر این استودیو یعنی Project Mara می‌پرداخت.

با اینکه دقیقا مشخص نیست نینجا تئوری چه زمانی شروع به انتشار اطلاعات از Hellblade 2 می‌کند، اما می‌توان احتمال داد منظور آن به ماه ژانویه یا بلافاصله پس از آن اشاره دارد. تاکنون پیش‌نمایش‌های مختلفی از بازی Hellblade 2 به‌صورت تصاویر هنری و موارد مشابه دیگر را دریافت کرده‌ایم و امیدوار هستیم در سری «یادداشت توسعه‌دهنده» اطلاعات بیشتری از این بازی به اشتراک گذاشته شود. با اینکه اولین نگاه به گیم‌پلی بازی Hellblade 2 در رویداد گیم اواردز سال ۲۰۲۱ تقدیم هواداران شد، اما غیبت این بازی و سایر بازی‌های بزرگ ایکس باکس در گیم اواردز امسال طرفداران را برای دریافت اطلاعات بیشتر در انتظار گذاشته است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده