نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۱

اضافه شدن یک لباس کمیک مارول به بازی Marvel's Avengers

با اعلام کریستال داینامیکس، لباس جدید Hawkeye با الهام از کمیک‌ها امروز به بازی Marvel's Avengers اضافه خواهد شد.

درحالی‌که هنوز ابهام زیادی در مورد ادامه‌ی پشتیبانی از بازی Marvel's Avengers باقی مانده است، استودی کریستال داینامیکس همچنان در جریانی ادامه‌دار به اضافه کردن محتوای جدید از جمله لباس‌های مخصوص قهرمانان بازی ادامه می‌دهد. تیم سازنده در طراحی بسیاری از این لباس‌ها مستقیما از کمیک‌های دنیای مارول الهام می‌گیرند و سازندگان از این طریق سعی داشته‌اند هر بار ظاهری منحصر‌به‌فرد را برای شخصیت‌های Marvel's Avengers در دسترس قرار دهند.

به‌گفته‌ی کریستال داینامیکس، به‌زودی یک لباس جدید دیگر با الهام از کمیک‌های مارول به بازی اضافه می‌شود. این لباس برای نسخه‌ی کلینت بارتون شخصیت Hawkeye در نظر گرفته شد و طراحی آن براساس نسخه‌ی Earth-666 این شخصیت است که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۲ در شماره‌ی ۳۳ کمیک Secret Avengers ظاهر شد. با مشاهده‌ی تصویر منتشرشده از این لباس می‌توانیم Hawkeye را شبیه به یک شاهین واقعی تصور کنیم.

لباس Werehawk شخصیت Hawkeye در بازی Marvel's Avengers

کریستال داینامیکس اعلام کرد این لباس در حال حاضر به بازی اضافه نشده و قرار است از همین امروز در دسترس قرار گیرد. کمیک Secret Avengers شماره ۳۳ توسط ریک ریمندر نوشته شد و طراحی‌های آن به‌دست اندی کوهن بوده است. احتمالا کوهن کسی است که این نسخه از Hawkeye را به همراه سایر انتقام‌جویان Earth-666 طراحی کرده است.

طراحی این کمیک متشکل از برداشت‌های هیولایی در مورد انتقام‌جویان بود که در آن نسخه‌ی مومیایی ثور و ظاهر عنکبوت بیوه سیاه واقعی را برای Black Widow طراحی کرده بودند. باید در ادامه دید که آیا کریستال داینامیکس این پوسته‌ها‌ی منحصر‌به‌فرد را نیز به بازی Marvel's Avengers اضافه می‌کند یا خیر. بااین‌حال طراحی این لباس جدید برای Hawkeye می‌تواند این مسیر را هموارتر کند.

لباس‌های جایگزین مدت‌ها است که بخش اصلی شخصی‌سازی در بازی‌های ابرقهرمانی بوده است و طرفداران همیشه منتظر هستند که ببینند تیم سازنده کدام لباس‌ها را به بازی اضافه خواهند کرد. شخصیت‌هایی به مانند Hawkeye برای چند دهه در داستان کمیک‌ها حضور داشته‌اند. بااین‌حال انتشار این لباس‌ها در بازی‌های ویدئویی می‌تواند آن‌ها را به خواندن کمیک‌ها علاقه‌مند کند.

نظر شما درباره‌ی این لباس جدید برای بازی Marvel's Avengers چیست؟ شما می‌توانید آن را با ما و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده