نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۷

Final Fantasy 16 قدرت پلی استیشن 5 را به نمایش خواهد گذاشت

به‌گفته‌ی تهیه‌کننده‌ی Final Fantasy 16، این بازی به خوبی قدرت کنسول پلی استیشن 5 را به نمایش می‌گذارد.

به‌تازگی نائوکی یوشیدا، تهیه کننده‌ی بازی Final Fantasy 16، در جریان رویداد زنده‌ی این بازی در مورد اینکه سازندگان چگونه از سخت‌افزار پلی استیشن 5 بهره برده‌اند به اظهارنظر پرداخت. یوشیدا در این رویداد توضیح داد که بازی فاینال فانتزی 16 می‌تواند یک شوکیس واقعی از قدرت کنسول پلی استیشن 5 باشد.

یوشیدا در توضیح خود به‌صورت ویژه به تریلری که اخیرا از Final Fantasy 16 در رویداد گیم اواردز امسال پخش شد، اشاره کرد و توضیح داد که این تریلر کاملا Real-Time اجرا شده است. یوشیدا توضیح داد: «همه آن [تریلر] به‌صورت بی‌درنگ و بدون بارگذاری اجرا شد. این بازی به نمایشی از قدرت پلی استیشن 5 تبدیل شده است». بازی Final Fantasy 16 قرار است در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱ تیر ۱۴۰۲) به‌صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود.

کنسول پلی استیشن 5 شرکت سونی به‌تازگی دومین سالگرد عرضه‌ی خود را سپری کرده است. در این مدت به‌لطف SSD سریع، ویژگی‌های نوآورانه کنترلر دوال سنس و سایر ویژگی‌های فنی این پلتفرم شاهد انتشار مجموعه‌ای قدرتمند از بازی‌های نسل نهمی به مانند Ratchet & Clank: A Rift Apart ،God of War Ragnarok ،Gran Turismo 7 و The Last of Us Part 1 بوده‌ایم.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده