نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۴

تاخیر بی‌سروصدا پورت دو نسخه فرعی Tomb Raider برای نینتندو سوییچ

به نظر می‌رسد زمان عرضه دو نسخه‌ی فرعی از سری Tomb Raider برای نینتندو سوییچ با تأخیر مواجه شده است.

طبق جدیدترین گزارش‌ها، استودیو فرال اینتراکتیو به اعضای تیم خود اعلام کرد که تاریخ انتشار دو نسخه فرعی از سری Tomb Raider یعنی Lara Croft and the Guardians of Light و Lara Croft and the Temple of Osiris روی نینتندو سوییچ با تأخیر مواجه شده است. حالا هر دو پورت برای انتشار در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌اند.

طبق اعلام قبلی سازندگان، پورت‌های نینتندو سوییچ برای دو اسپین-آف Lara Croft قرار بود در هفته‌های پایانی سال ۲۰۲۲ به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد این سری عرضه شوند. بااین‌حال استودیو فرال اینتراکتیو بعد از تأخیر، عرضه‌ی این بازی‌ها به همراه انتشار نسخه‌ی فیزیکی را در سال ۲۰۲۳ هدف خود قرار داده است.

این سازنده در مورد احتمال انتشار نسخه فیزیکی این دو بازی گفت که مطمئنا آن را در نظر خواهد گرفت، اما هنوز هیچ چیز نهایی نشده است. احتمالا تأخیر زمان عرضه اسپین-آف‌های Tomb Raider تا سال آینده برای طرفداران آن تعجب‌آور نباشد. چرا که از زمان اعلام پورت این دو بازی تاکنون اخبار و جزئیات بسیار کمی از روند توسعه منتشر شده است. علاوه‌بر این، فرال اینتراکتیو در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود در پاسخ به سؤال پیرامون زمان انتشار دو نسخه‌ی Lara Croft روی نینتندو سوییچ به وضوح اعلام کرد که هرگز پاسخ این سؤال را نمی‌دهد.

کریستال داینامیکس در حال همکاری با فرال اینتراکتیو است تا دو بازی اکشن و فرعی Lara Croft را روی نینتندو سوییچ عرضه کند. این شرکت قبلا بازی‌های بزرگی به مانند Alien: Isolation و GRID Autosport را روی نینتندو سوییچ پورت کرد و درکنار آن تجربه‌ی آوردن بازی‌های کنسول و پی سی روی پلتفرم‌های موبایل را دارد. Tropico ،Company of Heroes ،XCOM 2 و Rome: Total War از جمله بازی‌هایی هستند که تاکنون توسط این شرکت پورت شده‌اند.

گیم پلی بازی Lara Croft and the Temple of Osiris

دو نسخه فرعی Lara Croft and the Guardians of Light و Lara Croft and the Temple of Osiris برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۰ برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شدند. این دو بازی سعی داشته‌اند هویتی مستقل نسبت به سری اصلی Tomb Raider داشته باشند و این موضوع محبوبیت آن‌ها را میان بعضی از گیمرها افزایش داده است. حل انواع معما با زاویه‌ی دید ایزومتریک و سیستم گیم‌پلی متمرکز بر اکشن درکنار مکانیسم‌های پارکور و همکاری دو نفره را می‌توان از ویژگی‌های متمایز این دو اسپین-آف برشمرد. بازیکنان باید از موانع مختلف عبور کنند و ازطریق مسیرهای گوناگون به کشف مناطق باستانی در جنگل‌های آمریکای مرکزی بپردازند.

در دیگر اخبار مربوط‌به سری Tomb Raider، شرکت کریستال داینامیکس اخیرا اعلام کرد با آمازون گیمز برای انتشار بازی بعدی این سری به توافق رسیده است. طبق بیانیه‌ی مطبوعاتی، این بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین بازی تک نفره‌ی این سری تا به امروز خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده