نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۵

هیدئو کوجیما: فرجایل نقش قابل ملاحظه‌ای در داستان Death Stranding 2 دارد

هیدئو کوجیما اعلام کرد که کاراکتر فرجایل با هنرنمایی لئا سیدو نقش قابل ملاحظه‌ای در داستان بازی Death Stranding 2 خواهد داشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که هیدئو کوجیما در اپیزود اخیر پادکست Brain Structure (ساختار ذهن) به گفت‌وگو درباره‌ی فرجایل و نقش این کاراکتر در داستان بازی Death Stranding 2 پرداخته است. با اینکه مؤسس Kojima Productions جزئیات زیادی را در این‌باره فاش نکرد، اما گفت که کاراکتر Fragile نقش پررنگی در حوادث دنباله دث استرندینگ دارد. هیدئو کوجیما به نقش ال فانینگ و کوتسونا شیئوری در این بازی نیز اشاره کرد.

هیدئو کوجیما در این‌باره اظهار داشت: «ال [فانینگ] و [کوتسونا] شیئوری در تریلر [معرفی بازی Death Stranding 2] حضور ندارند، اما فکر می‌کنم که در آینده‌ی نزدیک بتوانم به توضیح نقش آن‌ها بپردازم. اما با تیزرهای Who Am I? (من کی هستم؟) سه بازیگر زن را معرفی کردم. همان‌طور که می‌دانید، درحال‌حاضر نمی‌توانم جزئیات زیادی را فاش کنم، اما همین‌قدر بدانید که آن سه زن نقش‌های بسیار قابل ملاحظه‌ای را [در بازی دث استرندینگ ۲] ایفا می‌کنند.

خالق مجموعه بازی‌های متال گیر گفت: «درحال‌حاضر نمی‌توانم اطلاعات بیشتری ارائه دهم، اما نقش فرجایل مهم خواهد بود. بازیکن‌ها باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از نقش‌های ال [فانینگ] و [کوتسونا] شیئوری در آینده باشند. آن‌ها مبهوت کارهای شگفت‌انگیزی خواهند شد که انجام دادیم. هنوز نمی‌توانم به افشای جزئیاتی بپردازم، اما در آینده این کار را خواهم کرد. این [بازی Death Stranding 2] اثری است که هیچ‌کس نظیرش را ندیده است».

بازی Death Stranding 2 در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ با پخش یک تریلر سینمایی برای پلی استیشن 5 معرفی شد. این تریلر نشان داد که لئا سیدو و نورمن ریدس دوباره برای تکرار نقش‌های قبلی خود باز خواهند گشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده