نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۲

احتمال برگزاری رویداد جدید ایکس باکس در زمستان امسال

شایعاتی در مورد برگزاری رویداد جدید ایکس باکس در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۳ منتشر شده که در آن احتمالاً بازی جدید Tango Gameworks معرفی خواهد شد.

جف گراب، در جدیدترین پادکست  XboxEra اظهار داشته که منابع آگاه او را از احتمال برگزاری یک رویداد جدید ایکس باکس در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ با خبر کرده‌اند. او با اشاره به اینکه مسائل زیادی وجود دارد که نشان‌دهنده صحت این ادعا است، از جزئیات این نمایش اظهار بی‌خبری کرد اما درباره یکی از بازی‌هایی که می‌داند در این مراسم رونمایی خواهد شد، صحبت کرد.

بازی مذکور یک پروژه جدید و «در سطح Pentiment» از استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس است که منظور غیر AAA بودن و شباهت آن به آثار استودیوهای مستقل است. گراب در ادامه خاطر نشان کرد که این بازی توسط آبسیدین ساخته نمی‌شود و سپس فاش کرد که درواقع ساخته‌ی Tango Gameworks است. این استودیو که اوایل امسال کار روی بازی Ghostwire: Tokyo را به اتمام رسانده است، اولین پروژه خود به‌عنوان یکی از استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت را در دست ساخت دارد.

لوگوی استودیوی Tango Gameworks

پیش از این اعلام شده بود که مایکروسافت به‌دنبال یک همکاری استراتژیک بلند مدت با تعدادی از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان ژاپنی است. این غول نرم‌افزاری جهان اخیراً برای جذب «مدیر برنامه همکاری خلاقانه ژاپن» آگهی استخدام منتشر کرده است که روی همکاری استراتژیک با بازی‌سازان برجسته ژاپنی تمرکز خواهد کرد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع twistedvoxel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده