// شنبه, ۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۳

سه بازی آینده شرکت بتزدا انحصاری ایکس باکس خواهند بود

شرکت مایکروسافت تایید کرده است سه بازی آینده شرکت بتزدا احتمالا انحصاری ایکس باکس و پی‌سی باشند؛ هرچند اسم این آثار را مشخص نکرده است.

یکم دی (۲۲ دسامبر) مایکروسافت یک جوابیه ۳۷ صفحه‌ای خطاب به شکایت جدید کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) درباره خرید اکتیویژن بلیزارد توسط این شرکت منتشر کرده است. در صفحه ششم این جوابیه ایکس باکس تایید کرده است که سه بازی در دست انتشار بتزدا انحصاری ایکس باکس و رایانه‌های شخصی خواهند بود.

اما مایکروسافت اسم این سه اثر را اعلام نکرده و در سند منتشرشده در سطح اینترنت، نام این بازی‌ها مخدوش شده است. در بخشی از این سند آمده: «ایکس باکس انتظار دارد سه بازی آینده [بتزدا] انحصاری ایکس باکس و پی‌سی باشند». همچنین این شرکت اضافه کرده این آثار در درجه اول برای بازی کردن «به‌تنهایی یا در گروه‌های کوچک» طراحی شده است.

مشخص نیست که آیا بازی Starfield، بازی Redfall و بازی The Elder Scrolls VI این سه اثر هستند یا خیر. اما از آنجایی‌که انحصاری بودن این بازی‌ها برای ایکس باکس و رایانه‌های شخصی چند ماهی است تایید شده، نیازی نیست مایکروسافت نام آن را در این جوابیه مخدوش کند. پس شاید سه اثر مورد بحث، بازی‌هایی هستند که انحصاری بودن آن‌ها هنوز به‌صورت عمومی اعلام نشده است.

مکن است یکی از این آثار بازی ایندیانا جونز باشد که توسط استودیو ماشین گیمز، سازنده سری Wolfenstein در حال ساخت است و اطلاعات چندانی از آن نداریم. نه ایکس باکس و نه بتزدا پلتفرم‌های این اثر را تایید نکرده‌اند. پس احتمال دارد این بازی یکی از آثار انحصاری مورد نظر مایکروسافت از بتسدا باشد.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده