نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۷

رونمایی بلیزارد از محتوای سال ۲۰۲۳ بازی World of Warcraft Dragonflight

شرکت بلیزارد از برنامه‌های خود جهت انتشار محتوای جدید برای بازی World of Warcraft Dragonflight در سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد.

به‌تازگی شرکت بلیزارد اینترتینمنت اعلام کرد طبق برنامه‌ی ارائه‌ی محتوای جدید برای بازی World of Warcraft: Dragonflight در سال ۲۰۲۳، در نظر دارد ۶ به‌روزرسانی شامل محتوای جدید را در دسترس بازیکنان قرار دهد؛ از جمله دو بسته الحاقی بزرگ که قرار است با فاصله‌ی نسبتا مساوی در طول سال بعد عرضه شوند. در همین راستا مایک ایبارا، رئیس شرکت بلیزارد گفت: «ما در حال افزایش سرعت عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های بازی وارکرافت پس از انتشار Dragonflight هستیم. ما یک بازی زنده می‌خواهیم که بازیکنان همیشه از آن انتظار یک ماجراجویی جدید داشته باشند».

در ادامه هالی لانگدیل، تولید کننده ارشد بلیزارد توضیح داد: «در برنامه‌ریزی مسیر آینده پس از انتشار Dragonflight، ما نسبت به بازیکنان خود برای گسترش این دنیای زنده متعهد هستیم و صادقانه بگویم، نیاز داریم به عملکردی بهتر از آنچه در گذشته اخیر داشته‌ایم، دست پیدا کنیم. هدف ما برای Dragonflight این است که با عرضه‌ی یک به‌روزرسانی جدید در قلمروهای آزمایشی بلافاصله پس از عرضه و قرار گرفتن آن در دستان شما، همیشه محتوای جدیدی در گوشه و کنار بازی وجود داشته باشد».

برنامه ارائه‌ی محتوا برای بازی World of Warcraft Dragonflight در سال ۲۰۲۳

(برنامه ارائه‌ی محتوا برای بازی World of Warcraft Dragonflight در سال ۲۰۲۳)

دو به‌روزرسانی اصلی که برای انتشار در سال آینده برنامه‌ریزی شده‌اند شامل مناطق جدید، Raid و پاداش‌های فصلی تازه خواهند بود. لانگدیل در این‌باره گفت که چهار به‌روزرسانی دیگر شامل رویدادهای جدید جهانی، به‌روزرسانی‌های سیستمی، دانجن‌ها، فصل‌های روایی و سینمایی تازه می‌شوند تا بتوانند به‌عنوان پایان [Dragonflight] یا برای ارائه‌ی پیش درآمدی بر گام بزرگ بعدی در ماجراجویی وارکرافت عمل کنند. مهم‌تر از همه، لانگدیل اعتقاد دارد این به‌روزرسانی‌ها فرصت‌های بیشتری به بلیزارد جهت پاسخ دادن به بازخوردهای بازیکنان می‌دهند؛ فرصت‌هایی برای تغییر یا افزودن عناصر مورد درخواست در گیم‌پلی.

Dragonflight جدیدترین بسته الحاقی بزرگ بازی World of Warcraft است که در نوامبر گذشته عرضه شد و بازیکنان را به ماجراجویی‌های جدیدی در جزایر اژدها برد. در این بسته الحاقی شاهد مکانیسم جدید اژدهاسواری بودیم که یک روش کاملا جدید و مبتنی بر مهارت برای جابجایی در جهان بازی است. علاوه‌بر این، در بسته الحاقی Dragonflight برای نخستین بار شاهد اضافه شدن اولین نژاد و کلاس ترکیبی World of Warcraft به نام Dracthyr Evokers بودیم.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده