نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۶

انتشار نیو گیم پلاس برای بازی God of War Ragnarok در بهار ۲۰۲۳

استودیو سانتا مونیکا تأیید کرد که گزینه‌ی New Game Plus در اوایل سال آینده به بازی God of War Ragnarok اضافه می‌شود.

بازی God of War Ragnarok یکی از عظیم‌ترین آثار پلی استیشن به‌حساب می‌آید که به‌راحتی قادر به ارائه ۱۰ها ساعت گیم‌پلی به جویندگان تروفی پلاتینیوم، تجربه‌کنندگان تمام محتویات و امثال آن‌ها است. بااین‌حال اگر قبلا همه‌ی این کارها را انجام دادید و هنوز به‌دنبال محتویات جدیدی هستید، اخبار خوبی برای‌تان داریم. اریک ویلیامز قبلا اعلام کرد که تیم سازنده ایده گسترش بازی را کاملا رد نمی‌کند، اما نباید امیدی به انتشار بسته الحاقی داشت.

استودیو Santa Monica اخیرا با انتشار یک توئیت تازه تأیید کرد که بازی God of War Ragnarok ویژگی پرتقاضای New Game Plus را در قالب یک به‌روزرسانی رایگان در بهار ۲۰۲۳ دریافت می‌کند. اگر بازی را به پایان رسانده باشید، می‌توانید ماجراجویی جدیدی را با حفظ تمام مهارت‌ها، سلاح‌ها، آیتم‌ها و حملات پیشین آغاز کنید. سانتا مونیکا می‌گوید که جزئیات بیشتری از گزینه‌ی نیو گیم پلاس را در آستانه‌ی انتشار آن با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد.

بازی God of War محصول ۲۰۱۸ از الگوی مشابهی پیروی کرد و ویژگی New Game Plus را چندین ماه پس از عرضه‌ی بازی با یک به‌روزرسانی رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار داد. این آپدیت تغییرات و محتویات زیادی را نیز به‌همراه آورد که از میان آن‌ها می‌توان به گزینه‌های شخصی‌سازی تازه، مجموعه زره‌ها و الگوهای حمله‌ی جدید دشمنان اشاره کرد. هنوز معلوم نیست که آیا به‌روزرسانی گاد آو وار رگناروک هم شامل چنین مواردی می‌شود یا خیر.

بازی گاد آو وار رگناروک با فروش ۵.۱ میلیون نسخه در نخستین هفته‌ی انتشار توانست به سریع‌ترین فروش بین بازی‌های فرست-پارتی پلی استیشن دست یابد. این بازی اکشن ماجراجویی در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ نیز خوش درخشید و موفق به کسب جوایز متعددی نظیر بهترین طراحی صوتی، بهترین روایت، بهترین موسیقی و بهترین بازی اکشن/ماجراجویی شد. بازی God of War Ragnarok اخیرا حالت Photo Mode را نیز اضافه کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده