نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۱

هیدئو کوجیما به ستایش مایکروسافت پرداخت

به‌تازگی هیدئو کوجیما جزئیات جدیدی از همکاری خود با شرکت مایکروسافت برای ساخت بازی جدید کوجیما پروداکشنز را ارائه کرد.

در ماه ژوئن گذشته، کوجیما اعلام کرد که استودیو کوجیما پروداکشنز در حال همکاری با مایکروسافت برای ساخت یک پروژه‌ی کاملا جدید است. جزئیاتی که در آن زمان از این پروژه منتشر شد، بسیار اندک بود. بااین‌حال کوجیما گفت که این پروژه از فناوری ابری مایکروسافت بهره خواهد برد و محصولی خواهد بود که هیچکس تا به حال مشابه آن را تجربه نکرده است. به‌تازگی هیدئو کوجیما در مصاحبه‌ی جدید با IGN در مورد همکاری با مایکروسافت توضیح داد:

«این پروژه به زیرساخت‌هایی نیاز داشت که قبلا هرگز مورد نیاز نبودند؛ بنابراین من در مورد آن با بسیاری از شرکت‌های بزرگ مختلف به صحبت پرداختم و ایده‌هایی ارائه کردم اما به نظر می‌رسید آن‌ها واقعا فکر می‌کردند که من دیوانه هستم. درنهایت این مایکروسافت بود که نشان داد ایده‌های من را درک می‌کند و ما اکنون با هم روی پروژه و تکنولوژی [مورد نیاز] آن کار می‌کنیم».

کوجیما در ادامه توضیح داد که حدود پنج یا ۶ سال پیرامون ساخت این پروژه تفکر کرده است. کوجیما در بخشی از مصاحبه‌ی خود تاکید کرد که فناوری‌های جدید، او را به حرکت در می‌آورند. کارگردان Death Stranding 2 فناوری را به‌عنوان نیروی محرکه‌ی پروژه جدید مایکروسافت توصیف می‌کند. علاوه‌بر ساخت این پروژه، کوجیما مشغول توسعه‌ی Death Stranding 2 است که در رویداد گیم اواردز امسال رونمایی شد.

بااین‌حال، عنوان اصلی دنباله‌ی Death Stranding هنوز مشخص نشده است. علاوه‌بر این، کوجیما اعلام کرد که تمام داستان بازی را پس از همه‌گیری ویروس کرونا بازنویسی کرده است. باتوجه‌به جدول زمانی توسعه بازی‌های کوجیما پروداکشنز، به احتمال زیاد قبل از پروژه‌ی مشترک با مایکروسافت، Death Stranding 2 را بازی خواهیم کرد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده