نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۷

توضیح سازنده High on Life پیرامون مزایای عرضه‌ی بازی روی گیم پس

به‌گفته‌ی توسعه‌دهندگان High on Life، انتشار این بازی روی سرویس گیم پس ارزش افزوده‌ی زیادی داشته است.

مدت زمان زیادی از عرضه‌ی بازی High on Life نمی‌گذرد و این بازی محبوبیت بسیاری نزد بازیکنان یافته است. این بازی نه‌تنها در اولین هفته‌ی انتشار خود در رتبه‌ی نخست جدول فروش استیم قرار گرفت بلکه بلافاصله در هنگام عرضه روی سرویس گیم پس با استقبال بالای بازیکنان مواجه شد. این استقبال به‌حدی زیاد بود که بازی High on Life را تبدیل به بزرگ‌ترین عرضه‌ی یک اثر ترد-پارتی تک نفره در تاریخ گیم پس کرد. همچنین این بازی موفق‌ترین عرضه‌ را در سال ۲۰۲۲ روی گیم پس داشته است.

با اینکه در طول سال‌های گذشته ارزش سرویس گیم پس برای بازیکنان پررنگ شده است، توسعه‌دهندگان مختلف نیز هرزگاهی در مورد مزایای عرضه‌ی بازی‌های خود ازطریق این سرویس توضیحاتی ارائه می‌کنند. در همین راستا اخیرا استودیو اسکوانچ گیمز، سازنده‌ی High on Life، به فهرست سازندگانی که از مزایای گیم پس تقدیر کرده‌اند، اضافه شده است. به‌تازگی جاستین رویلند، خالق سری مشهور ریک و مورتی و بنیانگذار استودیو اسکوانچ گیمز، در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست رسمی ایکس‌ باکس درباره‌ی تصمیم خود برای عرضه‌ی بازی High on Life در روز انتشار روی سرویس گیم پس صحبت کرد.

محیط جنگلی بازی High on Life

او گفت: «قبل از اینکه تصمیم بگیریم ماشه را فشار دهیم، با تعدادی از افراد دیگر استودیو که با گیم پس آشنا بودند، صحبت کردم. من درنهایت براساس آنچه شنیده بودم به این نتیجه رسیدم که این یک ارزش افزوده به شمار می‌آید؛ زیرا اساسا افراد زیادی هستند که در صورت عدم انتشار بازی روی سرویس اشتراکی، آن را انتخاب نکرده و تجربه نمی‌کنند. اگر به چیزی که ساخته‌اید ایمان داشته باشید و واقعا احساس کنید که بازی خاص یا متفاوتی توسعه داده‌اید، این افراد می‌توانند بازی شما را تبلیغ کنند.

اگر کسی می‌خواهد بداند که این بازی چیست، در صورتی که مشترک گیم پس باشد می‌تواند بازی را دانلود کرده و به آن وارد شود. این ابزاری قدرتمندی برای افزایش دسترسی [مخاطبان] است. اگر واقعا باور دارید که بازی ارزشمندی ساخته‌اید، این سرویس ابزار بسیار قدرتمندی است. افراد بسیاری به من گفتند که بازی‌های عرضه نشده روی گیم پس ۷ برابر فروش بیشتری در مقایسه با بازی‌های گیم پس دارند.

ما یک استودیوی مستقل هستیم. ما کوچکیم و یک روحیه‌ی مبارزه‌ای می‌خواهیم تا بازی‌های دیوانه‌کننده‌ و سرگرم‌کننده‌تری داشته باشیم. این برای ما قابل تامل بود. مثل این است که بگوییم بسیار خب ما واقعا می‌خواهیم این بازی عرضه شود. ما می‌خواهیم آن را انجام دهیم. ما می‌خواهیم فروش خوبی داشته باشیم. من فکر می‌کنم باتوجه‌به اطلاعاتی که در حین گفت‌وگو با افراد مختلف جمع‌آوری کردم، سرویس گیم پس ارزش افزوده زیادی را به همراه داشت».

تمامی سلاح‌های بازی High on Life

البته هنوز آمار دقیقی از تعداد بازیکنانی که در زمان عرضه به تجربه‌ی بازی High on Life پرداخته‌اند، منتشر نشده اما واضح است که این بازی شوتر اول شخص و کمدی فراتر از انتظارات عمل کرده و سرویس گیم پس در این موفقیت نقش پررنگی داشته است. بازی High on Life هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده