// پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۷

حذف تبلیغ بازی Goat Simulator 3 به خاطر ویدیو لورفته بازی GTA 6

شرکت تیک-تو اینتراکتیو با استفاده از قانون کپی‌رایت یک ویدئوی تبلیغاتی از بازی Goat Simulator 3 را حذف کرده است.

به‌تازگی یک ویدئوی تبلیغاتی از بازی Goat Simulator 3 که در توییتر منتشر شده بود، از این شبکه اجتماعی حذف شده است. دلیل این امر آن است که این تبلیغ حاوی بخش‌هایی از ویدئوهای افشاشده از بازی GTA 6 بود و شرکت تیک-تو اینتراکتیو با طرح قانون کپی‌رایت هزاره دیجیتال (DMCA) باعث حذف این ویدئو شده است.

این تبلیغ خنده‌دار تنها چند ساعت در دسترس قرار گرفت و حول محور یک NPC (شخصیت غیرقابل بازی) با نام شاون بود. شاون مصاحبه‌ای درباره‌ی وظایف خود به‌عنوان یک NPC انجام می‌داد و بخش‌هایی از ویدیو مشهور فاش‌شده‌ی بازی GTA 6 هم در آن حاضر بود؛ افشای بزرگی که به خاطر آن در سال جاری، نزدیک به نود ویدئو از بازی نام‌برده لو رفت.

دانلود ویدیو از آپارات

پس از حذف شدن ویدئو به خاطر قانون کپی‌رایت، سازندگان بازی Goat Simulator 3 با انتشار یک گیف از سیمپسون‌ها که در آن نوشته بود: «(با خنده) من در خطر هستم» به توییت اصلی واکنش نشان داند. مشخص نیست آیا تیک-تو اقدامات قانونی بیشتری هم انجام خواهد داد یا خیر.

پس از استخراج فایل‌های مربوط‌به بازی GTA 6 با هک، تیک-تو در کنفرانس مالی گفت با اینکه این اتفاق تاسف‌آور بود، اما آن‌ها باور دارند که تاثیر خاصی روی روی روند توسعه بازی نمی‌گذارد.

استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو در جریان این کنفرانس گفت: «درباره‌ی افشاها [می‌گویم] بسیار تاسف‌برانگیز بود و ما اینگونه اتفاقات را بسیار جدی در نظر می‌گیریم. خوشبختانه هیچ مدرکی وجود ندارد که دارایی‌های مالی تصرف شدند و قطعا این افشا هیچ تاثیری بر توسعه یا چنین چیزی نخواهد داشت. اما [چنین اتفاقی] بسیار ناامیدکننده است و باعث می‌شود دربرابر مسائل امنیت سایبری هوشیارتر باشیم».

گزارش‌ها حاکی از آن بود که پس از هک بازی Grand Theft Auto 6، یک فرد ۱۷ ساله‌ی مربوط‌به پرونده دستگیر شد. البته او درباره این اتهامات اظهار بی‌گناهی کرد. شرکت راکستار گیمز هم در بیانیه‌ای گفته بود: «کار روی بازی طبق برنامه‌ریزی ادامه خواهد یافت. در این لحظه راکستار پیش‌بینی می‌کند که هیچ‌گونه قطعی برای سرویس‌های کنونی به خاطر این تصادف نخواهیم داشت؛ همین‌طور انتظار به وجود آمدن تغییر در روند طولانی‌مدت توسعه‌ی [بازی GTA جدید] را نداریم».


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده