نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۷

کمپین بازی Armored Core 6 شامل حالت کوآپ نخواهد بود

به‌گفته‌ی کارگردان بازی Armored Core 6، کمپین این بازی شامل حالت کوآپ نخواهد بود.

به‌تازگی هیدتاکا میازاکی و ماسارو یامامورا از شرکت فرام‌سافتور طی مصاحبه‌ای با IGN ژاپن در مورد کمپین و داستان بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon به بیان مطالبی پرداختند. به‌گفته‌ی این دو توسعه‌دهنده، امکان تجربه‌ی کوآپ کمپین نسخه‌ی بعدی Armored Core وجود نخواهد داشت. علاوه‌بر این یامامورا اعلام کرد داستان بازی به‌عنوان یک ریبوت برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

یامامورا در این‌باره افزود: «ما بیشتر به یک حالت چندنفره رقابتی فکر می‎‌کنیم. مانند نسخه‌های گذشته این سری، بازیکنان می‌توانند ماشین‌های خود را به نمایش بگذارند و از رقابت با یکدیگر لذت ببرند. از طرف دیگر، در حالت داستانی که بخش اصلی بازی به شمار می‌آید، ما ترجیح داده‌ایم که حالت کوآپ را در نظر نگیریم. زیرا می‌خواهیم بر اکشن پویا، آزاد بودن عملکرد ماشین بازیکنان و تغییرات فعالی که می‌توان در طول مأموریت‌ها اعمال کرد، تمرکز کنیم. ما روی خلق تجربه‌ای بزرگ تاکید داریم که فقط در حالت تک نفره قابل تحقق است. همچنین داستان بازی کاملا جدید است و هیچ ارتباط مستقیمی با بازی‌های گذشته Armored Core وجود ندارد. داستان و محیط کاملا جدید و مستقل خواهند بود».

بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon که در مراسم The Game Awards امسال معرفی شد، قرار است در آینده روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده