نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۷

شروع توسعه کامل بازی بعدی سازندگان Gotham Knights

پروژه‌ی معرفی‌نشده‌ی سازندگان Gotham Knights وارد فاز تولید کامل شده است.

با انتشار بازی Gotham Knights در سال جاری که عنوان دومین اثر ساخته‌شده توسط استودیو مونترال WB Games به شمار می‌آید، حالا فاصله‌ی زمانی ۹ ساله از عرضه‌‌ی اولین بازی آن‌ها یعنی Batman: Arkham Origins را پیموده‌ایم. بااین‌حال به نظر می‌رسد که این استودیو نمی‌خواهد عرضه‌ی بازی بعدی را انقدر طول بدهد.

اخیرا در صفحه‌ی لینکدین برایان دی‌برج، تولید کننده‌ی ارشد استودیو توضیح داده شده است که این بازیساز شروع به تولید کامل بازی بعدی خود کرده است. به مانند پروژه‌ی Gotham Knights، دی‌برج در این پروژه‌ی معرفی نشده‌ی جدید هم به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی ارشد مشغول به فعالیت خواهد بود.

به نظر می‌رسد پروژه معرفی نشده‌ی استودیو مدتی است که در مرحله پیش تولید قرار دارد. سال گذشته گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد با استناد به پروفایل لینکدین مگان بری، طراح ارشد استودیو، پیش تولید این بازی در سال ۲۰۱۹ آغاز شده است. در ماه گذشته نیز چندین آگهی شغلی این سازنده به توسعه‌ی یک پروژه‌ی جدید معرفی نشده اشاره کردند که قرار است با آنریل انجین توسعه یابد و دارای المان‌های چندنفره باشد. هم‌اکنون هیچ راهی وجود ندارد که بدانیم این بازی تا چه اندازه به معرفی رسمی نزدیک‌تر شده است. اما باتوجه‌به اینکه احتمالا وارد فاز تولید کامل شده، امیدوار هستیم که به‌زودی معرفی شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده