// پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۶

تعداد بازیکنان Fallout 76 به ۱۳.۵ میلیون رسید

با اعلام بتسدا، مجموع تعداد بازیکنان Fallout 76 حدود ۵۰۰ هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

شاید تعداد زیادی بازی وجود نداشته باشند که بعد از یک شکست تمام عیار، شاهد بازگشت و محبوبیت آن‌ها در میان گیمرها باشیم. اما باید گفت که Fallout 76 در بلندمدت توانست نظر برخی از گیمرها را دوباره به خود جلب کند. این بازی چهار سال قبل و در سال ۲۰۱۸ به‌صورت رسمی عرضه شد و انتشار‌ آن معادل یک ناامیدی بزرگ برای طرفداران مجموعه Fallout بود. باوجود این شکست، شرکت بتسدا از زمان انتشار کار روی بهبود این بازی را از سر گرفت و در نتیجه حالا به نظر طرفدارهای فال‌اوت ۷۶ این محصول یک بازی با کیفیت و محبوب است. آمار و ارقام مربوط‌به تعداد بازیکنان بازی هم در نوع خود جالب به نظر می‌رسد.

در همین راستا، بتسدا اعلام کرده که مجموع تعداد بازیکنان Fallout 76 تا امروز به ۱۳.۵ میلیون نفر رسیده است. به این معنی که طی بیشتر از ۴ سالی که از عرضه‌ی فال‌اوت ۷۶ می‌گذرد، این تعداد اکانت حداقل یک بار آن را اجرا کرده‌اند. این رقم در اوایل ماه اکتبر معادل ۱۳ میلیون بازیکن بود. در طول حیات بازی، گیمرها مجموعا ببش از ۵ میلیون Expedition و بیش از ۹.۴ میلیون مأموریت روزانه را به اتمام رسانده‌اند.

در سال ۲۰۲۲ هم شاهد انتشار چند به‌روزرسانی مختلف در جهت بهبود و ارتقا کیفیت Fallout 76 بودیم. در همین حال، بتسدا اعلام کرده که این شرکت در حال حاضر برنامه‌ای برای متوقف کردن پشتیبانی از بازی ندارد. علاوه‌بر این در ژوئن امسال هم اعلام شد که اسپراسافت به‌عنوان یک استودیو پشتیبان برای ادامه‌ی توسعه‌ی Fallout 76 با بتسدا قرارداد رسمی امضا کرده است.

بازی Fallout 76 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر دردسترس است. همچنین، کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | سری اس هم ازطریق قابلیت Backward Compatibility می‌توانند به تجربه‌ی این بازی بپردازند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده