نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۱

تأیید حضور بخش پلی استیشن در کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه CES 2023

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 در کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه CES 2023 حضور خواهد داشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که هدست پلی استیشن وی‌آر۲ شرکت Sony به نمایشگاه CES 2023 می‌آید. شرکت سونی رأس ساعت ۴:۳۰ بامداد پنج‌شنبه، ۱۵ دی به‌وقت ایران یک لایواستریم برای کنفرانس مطبوعاتی جهانی خود پخش خواهد کرد. حالا می‌دانیم که در قسمتی از رویداد، بخش پلی استیشن شرکت Sony را خواهیم دید که حداقل به نمایش اجمالی هدست واقعیت مجازی نسل بعدی PSVR2 می‌پردازد.

هنوز معلوم نیست که شرکت سونی قصد نمایش چه محصولاتی را در نمایشگاه CES 2023 دارد، اما حضور پلی استیشن VR2 در این رویداد کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا زمان زیادی تا عرضه‌ی این هدست واقعیت مجازی در تاریخ ۲۲ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۳ اسفند ۱۴۰۱) با قیمت ۵۴۹.۹۹ دلار باقی نمانده است. پلی استیشن وی‌آر۲ دارای یک پنل OLED با رزولوشن 4K است که هر یک از نمایشگرهای آن وضوح ۲۰۰۰ در ۲۰۴۰ را ارائه می‌کنند.

هدست PlayStation VR2 نه‌تنها از چند دوربین روی بدنه برای تشخیص حرکات دست و کنترلرها استفاده می‌کند، بلکه توانایی ردیابی چشم‌ها را دارد تا بداند که کاربر در هر لحظه به کدام نقطه نگاه می‌کند. این هدست از کنترلرهای جدیدی با نام Sense بهره می‌برد که دارای ویژگی‌های بازخورد لمسی و تشخیص انگشت است.

فهرست آثار روز عرضه‌ی هدست پلی استیشن VR2 شامل بیش از ۳۰ بازی است که از میان آن‌ها می‌توان به بازی Horizon Call of the Mountain، بازی The Dark Pictures: Switchback VR، بازی Resident Evil Village’s VR mode، نسخه‌ی اول و دوم بازی Moss Book و بازی Crossfire: Sierra Squad اشاره کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده